کد خبر: 929649
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به شیوه‌‌ها، در لباس‌ها و جاهای مختلف به دنبال کاهش دینداری در بین مردم است که این یک خطر بزرگی است، بنابراین نباید اجازه بدهیم دشمن بین ما و اعتقادات ما فاصله ایجاد کند.

 حجت‌الاسلام علی حاجی‌صادقی در جمع روحانیون و پاسداران سپاه عاشورا اظهارداشت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب از دو روش استفاده می‌کند؛ نخست اینکه عده‌ای را با انحراف فکری از انقلاب جدا کرده و دوم عده‌ای را از گذشته و کارهایی که در آن انجام داده پشیمان کند که باید مواظب این دو مورد باشیم.

وی افزود: دو عاملی که موجب می‌شود مسلمانان سنگرنشین تغییر پیدا کنند و دشمن بشوند انحرافات فکری، عقیدتی و بی‌بصیرتی همچنین فاصله گرفتن از عمق دین و روی آوردن به پوستی دین و عامل دوم انحراف در عمل و رفتار است.

صادقی ادامه داد: دشمن به شیوه‌‌ها، در لباس‌ها و جاهای مختلف به دنبال کاهش دینداری در بین مردم است که یک خطر بزرگی است، بنابراین نباید اجازه بدهیم دشمن بین ما و اعتقادات ما فاصله ایجاد کند.

وی گفت: دشمن در تلاش است که بین ما و اعتقادات فاصله ایجاد کند ولی با داشتن بصیرت دینی و ارتقای آن می‌توان بر دشمنان غلبه و بر مشکلات فائق آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: مشکلات امروز با تکیه بر دشمنان کم نمی‌شود بلکه زیاد هم می‌شود و باید با افزایش بصیرت و الگو قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشکلات پیش رو راه حل و دشمنان را شکست داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر