کد خبر: 929671
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان امنیت را بزرگترین نعمت و مهمترین هدیه خداوند ذکر کرد و گفت: ناجا حافظ این امنیت و چشمان بیدار و هوشیار جامعه است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مهدی معصوم بیگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان و به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و همچنین مظهر رحمت و رأفت اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت تأمین نظم و امنیت جامعه را با این 2 راهبرد محوری که فرمانده معظم کل قوا ترسیم کرده‌اند دنبال می‌کند.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: کارکنان نیروهای انتظامی، سربازان ولایت، فرزندان ملت، جان بر کفان عرصه نظم عمومی و حافظان امنیت ، از درون و بطن مردم، در کنار مردم و برای مردم خدمت می کنند.
سردار معصوم بیگی اعلام داشت: نیروی حافظ امنیت و چشمان بیدار و هوشیار جامعه است و کارکنان آن، جان نثارانی هستند که شبانه روز به منظور حفظ امنیت تلاش و مجاهدت می‌کنند.
وی همچنین تأکید کرد: امنیت بزرگ‌ترین نعمت و مهم‌ترین هدیه‌ای است که خداوند متعال به مردم این کشور عطا کرده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان متذکر شد: امنیت موضوعی اتفاقی نیست، بلکه برای این که امنیت پایدار داشته باشیم، خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا 8 سال دفاع مقدس و در همه نقاط کشور و در نوار مرزی و مقابله با اشرار تا ایستادگی در برابر گردنکشان و مخلان نظم عمومی، افرادی بوده‌اند که جان خود را در کف دست نهادند.
سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: اگر این همه جان فشانی نبود، با طراحی‌هایی که دشمنان، معاندین، بدخواهان و بیگانگان داشتند، حتماً شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
دشمنان این مرز و بوم، امنیت را نشانه گرفته اند
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز هم دشمنان، امنیت این مرز و بوم را هدف قرار گرفته‌اند و می‌دانند تا زمانی که امنیت برقرار است، هیچ کسی نمی‌تواند تعرضی به این کشور داشته باشد. بنابراین ستون خیمه امنیت را بایستی محکم، دقیق و سنجیده حفظ کرد.
وی اعلام داشت: با همراهی مردم فهیم و انقلابی و از جان گذشته ایران اسلامی، امنیت بسیار خوبی در کشور داریم  و در استان اصفهان هم به فضل خدا و عنایت حضرت حق، شرایط امنیتی بسیار خوبی را شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: شعار هفته نیروی انتظامی، عبارت است از، «پلیس مقتدر، امین مردم»، دو ویژگی ممتازی که از نیروی انتظامی جدایی ناپذیر است.
سردار معصوم بیگی تأکید کرد: نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و با قانون‌شکنان مقابله کند و به لطف خدا، با اقتداری که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، فتنه دشمنان این مرز و بوم خنثی شده است.
به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، ظرفیت‌ دستگاه‌های امنیت ساز با پشتیبانی بسیار خوب قضایی، امروز در خدمت این ملت است.
سردار معصوم بیگی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی که در انتظامی استان اصفهان وجود داشته؛ دستاوردهای بسیار خوبی به دست آمده است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انتخاب شعار امسال به سال حمایت از کالای ایرانی اذعان کرد: در سال جاری با توجه به این نام‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تمرکز نیروی انتظامی نیز بر حوزه قاچاق و مفاسد اقتصادی افزایش یافت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در سال جاری، 2100 پرونده مبارزه با قاچاق تشکیل شده و با  2300 قاچاقچی برخورد قانونی صورت گرفته و 450 وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق نیز توقیف شده‌ است
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: رویکردی که اتخاذ شد، تمرکز بر قاچاقچیان عمده و کلان بود و پرونده‌های بالای 500 میلیون تومان، بیش از 59 درصد افزایش داشته است.
به گفته سردار معصوم بیگی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در 6 ماهه نخست امسال بالغ بر 680 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی همچنین اعلام داشت: در حوزه مقابله با احتکار، با توجه به شرایطی که وجود دارد، عده‌ای منفعت طلب و غیر مسئولیت پذیر، مورد برخورد قرار گرفتند و نیروی انتظامی برخورد با آنان را با جدیت دنبال کرد.
سردار معصوم بیگی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی انبارهایی که کالا در آن‌ها نگهداری می‌شود دارای بانک اطلاعاتی هستند و بر آن‌ها نظارت می‌شود.
به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، در حوزه سرقت، 85 باند سرقت متلاشی شده و با آن‌ها برخورد شده و تمرکز بر خریداران و فروشندگان اجناس دست دوم، باعث کشفیات بسیار خوبی شده است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری، بیش از 700 میلیارد ریال، اموال مسروقه از سارقین کشف و به مردم مسترد شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص آمار تصادف در استان اصفهان، همچنین اعلام کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته، روند، شدت و حجم تصادفات رو به کاهش است اما این زیبنده نیست که میانگین جان‌باختگان ناشی از تصادف موتور سیکلت بالای 50 درصد باشد؛ در حالی که این عدد برای کل کشور 35 درصد است.
افزایش 22 درصدی رضایتمندی مردم از پلیس
این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: در حوزه رضایتمندی مردم، بر اساس سامانه مرکز 197 ناجا، شکایت مردمی از عملکرد نیروی انتظامی در این شش ماه، 19 درصد کاهش داشته و تقدیر مردم 22 درصد افزایش یافته است.
وی در ادامه افزود: بیش از 2200 ملاقات مردمی در این شش ماه صورت گرفته و معتقدیم که مسئولین باید در بین مردم و در دسترس آنان باشند.
سردار معصوم بیگی تأکید کرد: به میزانی که دستگاه‌ها مسئولیت پذیر باشند و نیروی انتظامی را کمک کنند؛ می‌توانیم در همه عرصه‌ها موفقیت داشته باشیم.
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: امنیت کشور در منطقه مثال زدنی است و از همین رو دشمنان با فتنه انگیزی در پی تضعیف امنیت کشور ما هستند که با رشادت های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، ارتش و سپاه این فتنه ها نیز خنثی شده اند.
وی درپایان افزود:  اگر دشمن هنوز حضور مردم را جدي نگرفته بايد بگوييم كه اگر در آينده فتنه  جديدي ايجاد و به اين نظام تعرضي کند نيروهاي انتظامي مقتدر و مردم ولايتمدار به سرعت به پاخاسته و بساط فتنه آنان را بر مي چينند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار