کد خبر: 929676
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
موفقت در شركت پالايش نفت اصفهان ؛
در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري و خلق حماسه اقتصادي در کشور وغالب شدن بر تحریم‌ها وعدم تأثیر گذاری روی تولیدات شركت پالايش نفت اصفهان ،غیرتمندان جبهه صنعت پالايش نفت در زمینه بومی‌سازی و تولید ملی و عدم کاربری هیچ پیمانکار خارجی واستفاده ازپیمانکاران ایرانی ؛خوشبختانه این اعتماد به خوبی پاسخگو بود وموفقیتهای چشمگیری را عاید پالایشگاه اصفهان کرد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت مرزبان کیفیت نماينده شرکت IMQ نيز طي نامه اي به مديرعامل شركت پالايش نفت اصفهان اين موفقيت را تبريك گفته. در بخشي از متن نامه آمده است:
در گواهینامه ای که با امضای مديرعامل شرکت ايتاليايي  IMQ صادر شده، آمده است: گواهينامه مديريت انرژي ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ ، به منظور مصرف صحيح انرژي (سوخت، برق  وبخار )، در فرآيند توليد محصولات شرکت پالايش نفت اصفهان به اين شركت اعطاء  گردید.  
بدینوسیله صمیمانه ترين تبريکات اين شرکت  و همکاران IMQ را به مناسبت اخذ گواهينامه بين المللي ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ پذيرا باشيد.
       این مهم، نقطه عطفی در مسیر بهبود مداوم شرکت پالايش نفت اصفهان است و حضور شما را در صحنه رقابت داخلي و جهاني تقويت خواهد نمود. کليه پرسنل و همکاراني كه تحت مديريت مدبرانه جنابعالي فعاليت مي نمايند، به سبب تلاش پيگيرانه، فداكاري و احساس مسئوليتشان در نيل به اين هدف، قابل تقدير و تشويق مي باشند.
      گفتنی است فرآیند ممیزي صدور گواهينامه استاندارد: ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱  با حضور ۴ نفر از نمايندگان مميز شرکت IMQايتاليا  برگزار و کليه نواحي توليدي، عملياتي،ستادي مورد مميزي قرار گرفت .
با اشاره به نام‌گذاری سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، شرکت  پالایش نفت اصفهان در برنامه‌های اقتصادی خود سیاست‌های کلانی را دنبال نمود تا بتوانید هم در حوزه تولید، هم در حوزه توسعه و اشتغال جوانان ، سهمی را که برای پیشرفت و آبادانی کشوردر نظر است  به بهترین وجه ممکن احرا نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار