کد خبر: 929717
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
بعد از ۱۰ تحقیق و پژوهش؛
کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» تازه‌ترین اثر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به قلم محمدسرور رجایی، نویسنده و شاعر افغانستانی منتشر شد.
به گزارش جوان آنلاین کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» تازه‌ترین اثر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به قلم محمدسرور رجایی، نویسنده و شاعر افغانستانی منتشر شد.
«از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در ۵۲۸ صفحه و با ارائه مستندات تصویری، خاطرات رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس را روایت می‌کند و به گفته نویسنده آن، تحقیق و پژوهش آن، ۱۰ سال طول کشیده است.
محمدسرور رجایی، پیش از این، کتاب «در آغوش قلب‌ها» را درباره اشعار و خاطرات مردم افغانستان درباره امام خمینی «ره» منتشر کرده بود، اما کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» را می‌توان اولین اثر پژوهشی جدی درباره حضور رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس دانست که براساس آمار منتشر شده، بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد‌ه‌اند.
در پشت جلد این کتاب آمده است: «برای همدلی‌های بیشتر ملت‌های ما، ضروری است که بدانیم مجاهدان افغانستانی چگونه از ولایات مرکزی و شمالی افغانستان، از دشت لیلی جوزجان عبور کرده و در مسیریافتن عشق، دوکوهه اندیمشک را هم پشت سر گذاشته‌اند تا به جزیره مجنون برسند. چگونه بهسود ولایت میدان افغانستان را رها کرده و به جبهه‌های نبرد ایران در نوسود رسیده‌اند.»
علاقه‌مندان برای سفارش و تهیه این کتاب‌ها که توسط دفتر نشر معارف و به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است، علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌هاو سایت پاتوق کتاب bookroom.ir، نام کتاب را به شماره ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ ارسال و یا به واحد فروش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب واقع در تهران، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار