کد خبر: 929763
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
بن افلک کارگردان فیلم ضد ایرانی آرگو که ۴۰ روز پیش برای بار سوم در مرکز بازپروری ترک اعتیاد به الکل بستری شده بود، از تلاش دائمی خود برای گذر از این بحران خبر داده است.
فرزین ماندگار
گروه فرهنگي جوان آنلاين: بن افلک کارگردان فیلم ضد ایرانی آرگو که ۴۰ روز پیش برای بار سوم در مرکز بازپروری ترک اعتیاد به الکل بستری شده بود، از تلاش دائمی خود برای گذر از این بحران خبر داده است.
افلک همان فیلمسازی است که فیلم سفارشی آرگو درباره تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران را چند سال پیش ساخت و میشل اوباما جایزه او را در حرکتی بی‌سابقه از کاخ سفید به او اهدا کرد؛ اقدامی که موجب شد اسکار بیش از پیش به تأثیرگرفتن از سیاست متهم شود. این ستاره سینمای هالیوود با شکستن سکوت خود بعد از یک دوره بازپروری اعتیاد به الکل، اعلام کرد: کمک خواستن نه نشانه ضعف و شکست که بیانگر جرئت و شجاعت است. در بیانیه‌ای که این بازیگر چند روز پیش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، آمده است که او قدرت و حمایت لازم را به دست آورده تا بعد از یک دوره ۴۰ روزه درمان در مرکز ترک اعتیاد در مالیبوی کالیفرنیا راجع به بیماری خود صحبت کند. افلک اضافه کرده است: مبارزه با هر نوع اعتیادی یک تلاش سخت و برای همه عمر است، از این رو این نوع بیماران هیچ‌گاه از درمان خارج نمی‌شوند. این یک تعهد دائمی و تمام وقت است و من برای خودم و خانواده‌ام می‌جنگم.
افلک اواخر ماه آگوست گذشته برای بار سوم به مرکز بازپروری بازگشته بود؛ بازیگری که در گذشته نیز درباره مشکل اعتیاد خود صادق و شفاف بود. او آخرین بار مارس سال گذشته بستری شده بود. در آن زمان او در بیانیه‌اش گفته بود: می‌خواهم بهترین پدری که می‌شود باشم و به بهترین نحو زندگی کنم. می‌خواهم فرزندانم بدانند وقتی نیاز به کمک داری گرفتن کمک هیچ خجالتی ندارد و برای دیگران هم منبع یاری باشم تا آن‌هایی که از برداشتن اولین گام می‌ترسند نیز این کار را الگوی خود کنند. افلک همچنین از همسر خود، جنیفر گارنر که سال قبل درخواست طلاق داده بود بابت حمایت‌ها و کمک به مراقبت از سه فرزندشان تشکر کرد. عکاسان گارنر را در حالی که به افلک در رفتن به مرکز بازپروری کمک می‌کرد شکار کردند. سال ۲۰۱۲ اولین بار بود که افلک از اعتیاد و بستری شدن خود در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک بازیگر ۲۹ ساله پرده برداشت. این سینماگر امریکایی که به عنوان یک بازیگر- کارگردان شناخته می‌شود فیلم سفارشی آرگو را در کارنامه خود ثبت کرده است. برخی به دلیل اعلام جایزه اسکار بهترین فیلم از سوی میشل اوباما آن هم از کاخ سفید این فیلم را نمونه مناسبی برای حمایت دولت امریکا از سینما و پیوند هالیوود با سیاست‌های ایالات متحده تلقی می‌کنند. افلک در فیلم آرگو روایتی یک سویه و کلیشه‌ای از حقیقت ماجرای تسخیر لانه جاسوسی ارائه داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار