کد خبر: 929941
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
استاندار سمنان:
استاندار سمنان معتقد است دولتمردان امریکایی امروز در بدترین شرایط سیاسی به‌سر می‌برند.

سیدشهاب‌الدین چاووشی در رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: امریکا امروز منزوی‌تر از همیشه است و برخلاف گذشته که هم‌پیمانان زیادی داشت امروز در رویارویی با جمهوری اسلامی تنها مانده است.

وی ادامه داد: آنها که با تحریم ملت ایران و سال‌ها کشتار در سوریه و یمن و عراق به ناامنی در منطقه دست می‌زدند امروز در نزد افکار عمومی جهانیان رسواتر از همیشه شده و با خواری مجبور به ترک منطقه می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به شکست‌های دنیای استکبار افزود: امروز مقاومت و پایمردی ملت ایران در کنار صلابت رهبری معظم انقلاب ، امریکا و حامیان استکبار را در منجلاب فرو برده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی به بدعهدی امریکا اذعان دارند تصریح کرد: امروز به برکت روشنگری‌ها و توفیقات دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی، دنیا دولت امریکایی‌ را به‌عنوان ناقض حقوق بشر می‌شناسد.

وی با بیان اینکه این دستاوردها در سایه تدبیر رهبری معظم انقلاب و تلاش دولت به دست آمده خاطرنشان کرد: آنها که دم از حقوق بشر می‌زدند امروز در دیوان لاهه به نقض حقوق بشر محکوم شدند.

چاووشی تحریم مواد دارویی و غذایی را مصداق روشنی از نقض حقوق بشر دانست و گفت: جمهوری اسلامی با سربلندی از این مرحله تحریم‌های ظالمانه نیز عبور خواهد.

وی با بیان اینکه ما در گذشته نیز از تحریم‌های امریکا عبور کردیم افزود: امروز امریکا تنهاتر و منزوی‌تر از همیشه است و ایران اسلامی می‌تواند با وحدت و همدلی از این گردنه نیز بگذرد.

این مقام ارشد اجرایی با تمجید از نیروهای انتظامی از آنان به عنوان حافظان امنیت مردم نام برد و اضافه کرد: امروز نقش پلیس در تامین امنیت و احساس امنیت و برخورد با قانون‌شکنان بسیار مشهود و روشن است.

وی از نیروهای نظامی و انتظامی به‌عنوان نمادی از اقتدار کشورمان نام برد و اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با اتکا به قدرت مردم در صلح و آرامش است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ملت ایران پشتیبان نیروهای نظامی و انتظامی است گفت: امروز جایگاه نیروهای نظامی و انتظامی در نزد ملت مشهود بوده و مردم پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر