کد خبر: 929984
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
در جلسه ستادی سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مطرح شد
مدیران بخش‌های مختلف دوره سی و هفتم جشنواره تئاتر فجر در جلسه‌ای با حضور معاون هنری وزیر ارشاد معرفی شدند و در این جلسه درباره دغدغه‌های تأمین ارز جهت برگزاری جشنواره تئاتر فجر بحث شد.
مدیران بخش‌های مختلف دوره سی و هفتم جشنواره تئاتر فجر در جلسه‌ای با حضور معاون هنری وزیر ارشاد معرفی شدند و در این جلسه درباره دغدغه‌های تأمین ارز جهت برگزاری جشنواره تئاتر فجر بحث شد.
جلسه ستادی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و مدیران بخش‌های مختلف جشنواره معرفی شدند. در این دیدار که در سالن جلسات معاونت امور هنری و با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی و دبیر دوره سی و هفتم برگزار شد، پس از معارفه مدیران بخش‌های مختلف جشنواره هر یک از اعضای ستاد ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده، نقطه نظرات خود را در ارتباط با کیفیت برگزاری بخش‌های مختلف و مشکلات پیش رو مطرح کردند. در ابتدای این جلسه شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی ضمن تشکر از حمایت‌های سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری در ارتباط با جایگاه جشنواره فجر در منطقه گفت: امروز همه ما از منظر مشابهی به جشنواره فجر نگاه می‌کنیم و این جشنواره را رویدادی جریان‌ساز می‌دانیم که به شیوه خاص خود برگزار می‌شود. همین موضوع سبب‌ساز جایگاه ممتاز این جشنواره در کل منطقه شده است. وی ضمن تشکر از دبیران دوره‌های مختلف جشنواره فجر گفت: در مورد انتخاب دبیر این دوره، من با توجه به شناختی که از روحیات نادر برهانی مرند داشتم از او دعوت کردم و خواستم برای پاسخ به این دعوت به اولین نکته‌ای که توجه کند احساس تکلیف باشد، چون همه ما باید با این نگره به حضور خود در بدنه اداری تئاتر کشور نگاه کنیم که ایشان هم با همین رویکرد دعوت مرا پذیرفت. مدیرکل هنر‌های نمایشی به تصویب آیین‌نامه جشنواره در این دوره اشاره کرد و افزود: مدت‌ها بود به فقدان یک آیین‌نامه در رابطه با نحوه برگزاری جشنواره اشاره می‌شد و اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گرفت. خوشبختانه در این دوره با توجه به نگاه جدی معاون امور هنری به این موضوع و دغدغه وزیر محترم توانستیم آیین‌نامه‌ای را تدوین کنیم که بی‌شک در آینده مشکلات آن برطرف و کامل‌تر خواهد شد. در ادامه دبیر سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روند آغاز به کار جشنواره، انتخاب اعضای ستاد و پیشرفت بخش‌های مختلف گزارشی ارائه داد و افزود: اعتقاد دارم با وجود اینکه در مناسب‌ترین زمان ممکن انتخاب دبیر این دوره رقم خورد ولی باز زمان را از دست داده‌ایم و امروز به این نقطه نظر رسیده‌ایم که با وجود اینکه با برنامه‌ریزی و دقت نظر همکاران در هیچ زمینه‌ای از جشنواره عقب نیستیم ولی در یک سیستم برنامه‌محور فعالیت دبیرخانه جدید فجر باید بعد از برگزاری اختتامیه دوره قبل آغاز شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار