کد خبر: 929993
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
نماینده مردم ارومیه در مجلس :
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه،کشاورزی آذربایجان را فلج کرده است،گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه همان ستاد مرگ آذربایجان است.

نادر قاضی‌پور درباره وضعیت کنونی دریاچه ارومیه، اظهار داشت: سرنوشت دریاچه ارومیه با 14 میلیون نفر ارتباط مستقیم دارد اما متاسفانه اقدامات کارآمد و موثری برای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه در دستور کار  قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خاک انسان را نمی‌کشد، اما بدانید سونامی نمک جان انسان‌ها را می‌گیرد، بنابراین جان مردم با شرایط کنونی دریاچه ارومیه در خطر است.

 قاضی پور افزود: ستاد احیای دریاچه ارومیه همان ستاد مرگ آذربایجان است و این در حالی است که به دلایل مختلف ازعملکرد ستاد احیایی دریاچه ارومیه ناراضی هستند زیرا پول هنگفتی در ستاد احیایی دریاچه ارومیه خرج و حیف، میل شده است.

 

 هزینه  کرد ارزی  دریاچه  ارومیه  مشخص نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت ریالی هزینه‌ها در دریاچه ارومیه مشخص است که در چه مسیری هزینه شده است اما میزان هزینه‌های ارزی برای احیای ستاد دریاچه ارومیه مشخص نیست.

وی ادامه داد:ستاد احیایی دریاچه ارومیه،کشاورزی آذربایجان را فلج کرده است و این در حالی است که این اقدامات به ضرر ملت آذربایجان تمام شده است.

 

 کاهش میزان  منابع آبی دریاچه  ارومیه  به نسبت 2سال گذشته

قاضی‌پور افزود: منابع آبی دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته کاهش نیز داشته است، بنابراین مشخص است که اقدامات حاصل برای بهبود دریاچه ارومیه مفید و کارآمد نبوده است و از  همین رو  اگر تمهیدات مناسبی برای احیایی دریاچه ارومیه تدارک دیده نشود به‌طور حتم جان بسیاری از  افراد  به خطر می‌افتد.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد:گردو غبار پدیده‌ای  است که با مشکلاتی را برای مردم  شریف استان خوزستان به‌وجود آورده است اما باید با مسوولان آگاه باشند که نمک می‌تواند جان  بسیاری از  افراد را بگیرد بنابراین بنده هشدار  می‌دهم به فکر  احیای دریاچه ارومیه باشند تا  شاهد اتفاقات تلخ در آینده نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر