کد خبر: 930089
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
یک ساختمان ۱۳ طبقه مسکونی در سعادت‌آباد دچار حریق شد.
جوان آنلاین: ساعت ۸:۱۷ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام مشاهده خروج دود از یک ساختمان بلندمرتبه، ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ ایستگاه‌های ۵۸، ۲۵، ۱۲۴، ۱۲۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات و نردبان، تشک نجات و خاور حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در سعادت آباد، خیابان ضبیحی رهسپار کرد.

احمد زاهدی؛ افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع در ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه دچار آتش سوزی شده و دود حاصل از آن تمام ساختمان را در برگرفته بود.

وی با اشاره به اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های این ساختمان و ساختمان‌های اطراف بود، تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی ضمن ایمن کردن محل و قطع برق و گاز ساختمان، بلافاصله با بستن دستگاه تنفسی خود را به طبقات بالایی رساندند، ساکنان ساختمان را از طبقات مختلف این ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

افسر آماده منطقه دو عملیات متذکر شد: نیرو‌های عملیات موفق شدند دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی را از ساختمان بیرون آورده و با توجه به دود گرفتگی آن‌ها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: آتش نشانان همزمان با نجات ساکنان با کشیدن لوله آبدهی، آتش سوزی را به سرعت مهار و خاموش کردند.

گفتنی است که علت بروز این حادثه توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.
 
 
منبع: پایگاه خبری ۱۲۵
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار