کد خبر: 930102
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
فرمانده كل سپاه با اشاره به جنگ اقتصادي دشمن:
فرمانده كل سپاه آخرين حربه و مؤلفه دشمنان بر ضد ايران را جنگ اقتصادي دانست و گفت: به فضل الهي با هدايت مقام معظم رهبري و هوشمندي ملت ايران دشمن در عرصه جنگ اقتصادي نيز شكست خواهد خورد.
فرمانده كل سپاه آخرين حربه و مؤلفه دشمنان بر ضد ايران را جنگ اقتصادي دانست و گفت: به فضل الهي با هدايت مقام معظم رهبري و هوشمندي ملت ايران دشمن در عرصه جنگ اقتصادي نيز شكست خواهد خورد.
به گزارش سپاه نيوز؛ سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه صبح ديروز در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: تا كنون ملت ايران با تحمل سختي‌هاي داخلي و خارجي در تمامي عرصه‌ها موفق بوده و اين پيروزي‌ها در تمامي عرصه‌ها نصيب ملت ما شده است.
فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي، امريكا و آل سعود تلاش‌هاي زيادي براي ايجاد ناامني در جمهوري اسلامي ايران كرده‌اند كه با تلاش نيروهاي مسلح و امنيتي كشور اين توطئه‌ها و تلاش‌هاي تروريستي دشمنان خنثي و برخي براي مردم بازگو شد و برخي را نيز عنوان نكرديم، اما بايد دانست اين اقتدار و امنيت امروز در جمهوري اسلامي ايران مرهون رهنمودهاي مقام معظم رهبري و اتحاد ميان نيروهاي مسلح است.

‌ ‌ توطئه دشمنان در 40 سالگي انقلاب به اوج رسيده
وي با اشاره به اينكه دشمني دشمنان اسلام با انقلاب اسلامي امروز بر همه مردم آشكار شده است و همه شاهد هستيم از روزهاي اول انقلاب عليه مردم كه اين پرچم را به اهتزاز در آورده‌اند و به انقلاب اسلامي چه هجمه‌هايي روا داشته‌اند، عنوان كرد: امسال در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي توطئه دشمنان به اوج خود رسيده است و تجميع همه عرصه‌هاي دشمني عليه ايران اسلامي را شاهد هستيم. فرمانده کل سپاه با بيان اينكه آخرين عرصه‌اي كه دشمن روي آن دست گذاشته است، عرصه اقتصادي و تحريم‌هاي اقتصادي است كه ملت ايران اسلامي با استقامت، ايستادگي و درايت اين حربه دشمنان را به شكست تبديل مي‌كنند. وي با اشاره به اينكه ان‌شاءالله به‌زودي شاهد آخرين شكست حربه دشمنان جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود و ملت ايران اسلامي اين مسيري را كه انتخاب كرده‌اند با قدرت ادامه خواهند داد، تصريح كرد: اين راه طولاني، پرخطر و همراه با سختي و البته شيريني‌هاي موفقيت و با پيروزي توأم است. جعفري با بيان اينكه در سپاه پاسداران وظيفه خود را حفظ اين راه و دستاورد انقلاب اسلامي مي‌دانيم، اضافه كرد: هركسي دل در گرو انقلاب اسلامي و اهداف والاي شهيدان انقلاب اسلامي دارد، بسيجي و پاسدار انقلاب اسلامي است. سرلشكر جعفري با اشاره به اينكه مردم ايران اسلامي با وجود همه مشكلات و برخي نارضايتي‌ها به‌حق، حاضر نيستند دين و معناي واقعي شيعه را با هيچ‌چيز ديگر معامله كنند، عنوان كرد: مسئولان در بخش‌هاي مختلف وظيفه خدمتگزاري خالصانه و توجه به مردم را بايد بيشتر كنند و تلاش خود براي استمرار عدالت اجتماعي را افزايش بدهند و توجه به محروميت و مستضعفين را وظيفه خود بدانند.

‌ ‌ ۸ طرح اعتلاي بسيج برای خدمت به مردم
فرمانده‌كل سپاه با بيان اينكه بسيج و سپاه وظيفه سنگيني در ابعاد دفاعي، امنيتي، مسائل اجتماعي، فرهنگي، سياسي و جنگ نرم بر عهده دارند، گفت: وظيفه سختي بر دوش ما قرار دارد و امروز بسيج و سپاه با هدايت‌هاي مدبرانه مقام معظم رهبري در اين نقش مهم خود سربلند بوده و هستند و اين يعني نقش‌آفريني مردم كه جا دارد روزبه‌روز بيشتر شود. وي با اشاره به اينكه سپاه پاسداران با عنايت به فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري هشت طرح اعتلاي بسيج را با محوريت و هدف‌گذاري خدمت به مردم با مشاركت خودشان در حوزه خدمات اجتماعي در دست اقدام دارد، يادآور شد: عمليات اجرايي اين طرح‌ها آغازشده و اميدوارم در ماه‌ها و سال‌هاي پيشرو اين طرح‌ها به‌صورت كامل و دقيق پياده شود و شاهد مشاركت بيشتر مردم و سازمان‌دهي مناسب آنها در نقش‌آفريني‌شان باشیم.
سرلشكر جعفري افزود: وظيفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي علاوه بر دفاعي، امنيتي و نظامي بودنش، مردمي بودن است، چون متصل به بسيج است و مردم بايد در اين فرآيند به ايفاي نقش سپاه و بسيج كمك كنند. وي با اشاره به اينكه سپاه پاسداران با ارتش‌هاي ساير دنيا مقايسه مي‌شود، در حالي‌ كه وظيفه سپاه علاوه بر وظايف و مأموريت‌هاي نظامي و امنيتي، ابعاد فرهنگي، سياسي، اجتماعي و عمق‌بخشي داخلي انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: امروز كه 10 سال از سازمان‌دهي جديد سپاه پاسداران مي‌گذرد و سپاه‌هاي استاني نمايندگي وظايف سپاه را در هر استان بر عهده‌ دارند، در 31 استان كشور سپاه پاسداران با مردم در ارتباط و وظيفه تشكيل و سازمان‌دهي ارتش 20 ميليوني و حفظ انقلاب اسلامي را بر عهده‌دارد.

‌ ‌ با وجود همه هجمه ها امنيت ايران مثال‌زدنی است
فرمانده‌كل سپاه پاسداران با بيان اينكه اگر امروز شاهد نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌هاي دفاعي و امنيتي هستيم، تمام دنيا در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت بسيجيان و مردم در جبهه‌هاي حق عليه باطل بودند، اضافه كرد: اين اتفاقاتي كه از دي‌ماه 96 با توجه به بستر و زمينه مشكلاتي كه در كشور براي ايجاد بستر ناامني وجود داشت، با برنامه‌ريزي منافقين و سلطنت‌طلبان، امريكايي‌ها، صهيونيست‌هاي آدمكش و كودك‌‌كش و رژيم خائن به اسلام آل‌سعود شروع شد و هر كدام در بخشي از كشور از جنوب شرق كشور تا شمال غرب كشور مشابه اتفاقي كه در خوزستان رخ داد، اين نا‌امني‌ها را ايجاد مي‌كنند و برنامه‌ريزي وسيعي براي ايجاد نا‌امني در كشور ايران اسلامي دارند، اما اقتدار جمهوري اسلامي ايران و آمادگي بسيج و سپاه در حال خنثي شدن برنامه‌هاي دشمنان است. وي با اشاره به اينكه با وجود هجمه و برنامه‌ريزي كه همه دشمنان انقلاب اسلامي انجام مي‌دهند، امنيت امروز ايران اسلامي مثال‌زدني است و از لطف الهي برخوردار است، خاطرنشان كرد: در عرصه دفاع و امنيت مشكلي نداريم اما در عرصه جنگ نرم، جنگ رسانه‌اي، اطلاعاتي، فرهنگي، شناختي و اقتصادي بايد تلاش بيشتري به خرج دهيم و در حال آماده شدن و كسب تجربه براي مقابله با برنامه‌هاي دشمنان هستيم. در پايان اين مراسم از تلاش‌هاي سردار سرتيپ دوم پاسدار رضا ترابي قدرداني و سرهنگ اباذر سالاري به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان معرفي شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
سردار عزیز درود بر شما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار