کد خبر: 930134
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
پزشک متخصصی که پس از قتل پدرش با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود قبل از محاکمه از جنبه عمومی جرم به زندگی‌اش پایان داد.
پزشك متخصصي كه پس از قتل پدرش با رضايت اولياي دم از زندان آزاد شده بود قبل از محاكمه از جنبه عمومي جرم به زندگي‌اش پايان داد.
به گزارش خبرنگار ما، اواخر خردادماه امسال بود بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌124 قلهك در جريان مرگ مشكوك مرد سالخورده‌اي قرار گرفت و همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي راهي محل شد. نخستين بررسي‌ها حكايت از اين داشت نوزدهم خردادماه امسال مرد سالخورده در حالي كه از ناحيه سر دچار آسيب شده بود براي درمان به بيمارستان منتقل مي‌شود تا اينكه چند روز بعد فوت مي‌كند. همچنين مشخص شد روز حادثه دختر مرد فوت شده از برادرش كه پزشك ارتوپدي است به جرم قتل پدرش شكايت كرده است. شاكي گفت: برادرم مدرك پزشكي ارتوپدي‌اش را از كشور اسكاتلند گرفت و به تهران بازگشت. پدرم علاوه بر اينكه هزينه تدريس برادرم را پرداخت كرد همه سرمايه‌اش را هم به نام برادرم زد، اما برادرم پس از بازگشت حتي آپارتمانش را نيز فروخت و با پدرم زندگي مي‌كرد تا اينكه از پدرم مي‌خواهد بقيه دارايي‌اش هم به نام او بزند، اما پدرم قبول نمي‌كند كه به خاطر همين موضوع پدرم را با بطري آب از ناحيه سر زخمي مي‌كند كه باعث مرگ او مي‌شود. همزمان با ادامه تحقيقات مأموران، پزشك متخصص را به اتهام قتل پدرش دستگير كردند. وي در بازجويي‌ها منكر قتل پدرش شد و در ادعايي گفت: چند روز قبل در شمال بوديم كه پدرم زمين خورد و سرش آسيب ديد. آن روز او را مداوا كردم تا اينكه روز حادثه با هم درگير شديم كه ناگهان حالش بد شد. متهم در ادامه به اتهام قتل پدرش راهي زندان شد تا اينكه مدتي بعد با رضايت اولياي‌دم از زندان آزاد شد. در حالي كه قرار بود متهم به زودي از جنبه عمومي جرم در دادگاه كيفري محاكمه شود زن‌صيغه‌اي او به دادسراي امور جنايي آمد و گفت كه چند روز قبل شوهرش در شهرستان نوشهر به زندگي‌اش پايان داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار