کد خبر: 930148
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری سمنان خبر داد:
معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از اختصاص مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 350 میلیون تومان جهت راه اندازی و تکمیل سه پروژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان خبر داد.

حشمت‌الله عسگری در جلسه ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان سمنان گفت: مبلغ دو میلیارد و 350 میلیون تومان جهت تکمیل پروژه گازرسانی سه پروژه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شامل سه مجتمع دامپروری بیارجمند در شهرستان شاهرود، شهرستان مهدیشهر و روستای اعلاء سمنان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: مبلغ 950 میلیون تومان در فاز اول جهت انجام گاز رسانی و لوله کشی مجتمع دامپروری بیارجمند و کلاته‌خیج در شهرستان شاهرود به ترتیب به مبلغ 500 و 700 میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان اضافه کرد: جهت راه‌اندازی یک پروژه دامپروری در شهرستان مهدیشهر نیز جهت گازرسانی،حصارکشی و احداث سیل بند و جاده‌سازی و آسفالت مصوب شد مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کند.

عسگری ادامه داد: یک پروژه دامپروری در روستای اعلاء سمنان نیز مبلغ 900 میلیون تومان اعتبار جهت راه اندازی و تکمیل این پروژه اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌ها و پروژه های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در استان سمنان مستقیماً با اشتغال و معیشت مردم در ارتباط هستند، گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری شامل گازرسانی، برق رسانی و تأمین آب برای راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری، گلخانه‌ای و صنعتی در استان سمنان فراهم می‌شود، این زیرساخت‌ها در جهت جذب و جلب سرمایه‌گذاری در استان انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر