کد خبر: 930179
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
به ارزش 29 میلیارد ریال
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از تشکیل چهار پرونده قاچاق محصولات دخانی به ارزش 29 میلیارد ریال در استان خبر داد.

اسماعیل عطاپور اظهار داشت: تشدید بازرسی‌ها و مبارزه با قاچاق محصولات دخانی در سطح عرضه همچنین توزیع‌کنندگان محصولات دخانی منجر به تشکیل چهار فقره پرونده گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش بیش از 29 میلیارد ریال در 6 ماهه نخست سال‌جاری شد.

وی، ضمن تشریح اقدامات نظارتی در خصوص مبارزه با قاچاق محصولات دخانی افزود: در 6 ماهه اول سال‌جاری ضمن انجام بیش از 9 هزار مورد بازرسی در زمینه کشف کالای قاچاق، بیش از 265 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

عطاپور ادامه داد: مطابق قانون و ضوابط مربوطه، در حال حاضر توزیع محصولات دخانی با سه نوع مجوز سراسری ( کشوری )، مجوز استانی و پروانه خرده‌فروشی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به صدور و تمدید 32 مجوز توزیع کالای دخانی استانی از اول سال 97 در سطح استان خاطرنشان کرد: عرضه و فروش سیگار و محصولات دخانی بدون مجوز قاچاق محسوب می‌شود و علاوه بر برخورد قانونی، اقلام یاد شده به عنوان قاچاق، ضبط و مشمول جرایم مربوطه به موضوع تخلف توزیع خارج از شبکه مجاز خواهد بود.

عطاپور با اشاره به شماره تلفن 124 سازمان به عنوان پل ارتباطی حوزه نظارت و بازرسی با شهروندان گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح بازار مراتب را جهت بررسی به این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر