کد خبر: 930422
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
پدر کودک بیمار زنجانی که اول هفته مهمان علی ضیاء بود، پس از جمع آوری یک میلیارد تومان کمک از سوی مردم، در برنامه «فرمول یک» اعلام کرد این مبلغ را به کودکان سرطانی اهدا می کند.

جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی «فرمول یک»، پس از پایین آمدن قیمت ارز، ویدئوی شادی بغض آلود پدر یک کودک بیمار زنجانی از کاهش نرخ دلار در فضای مجازی منتشر و با فاصله کوتاهی این پدر مهمان سیدعلی ضیاء در برنامه «فرمول یک» شد.

افشین ولی خانی در این برنامه از مشکلات عدیده ای که برای یافتن داروها و آمپول فرزندش دارد سخن گفت. داروهایی که در داروخانه ها اثری از آنها نیست و فقط در ناصرخسرو و به قیمت گزاف پیدا می شوند و چون فاقد فاکتور هستند، محک که تمام هزینه های درمان علی پسر او را برعهده گرفته، از پرداخت مبلغ آنها بدون فاکتور عاجز است.

گلایه های این پدر قزوینی، صداقت خاصی که در کلامش بود و لحظاتی احساسی که در رابطه با فرزندش روی آنتن زنده رقم خورد، باعث شد بلافاصله پس از برنامه، او و فرزندش به شهرت برسند و چهره های مختلفی از جمله پرویز پرستویی، حمیدرضا آذرنگ، لیلا بلوکات، امیر علی اکبری و... به صورت خودجوش مردم را برای یاری ولی خانی فرا بخوانند.

ضیاء در برنامه روز گذشته در این خصوص توضیح داد: شنبه در برنامه ما اتفاقی افتاد که رکورد بازدید ویدئو در فضای مجازی را شکست و حرفها و نکاتی که یک پدر زنجانی درباره دارو مطرح کرد به گوش همه رسید. در نتیجه بدون اینکه در تلویزیون چیزی اعلام شود خیلی از هنرمندان تصمیم گرفتند به این پدر کمک کنند و بدون هرگونه اعلام رسمی، بیش از یک میلیارد تومان پول جمع شد که عدد عجیب و غریبی است که در عرض یک روز جمع شد. با این حال متاسفانه بازار بیانیه داغ است و ای کاش برنامه ما را ببینید و بدانید حواس ما به پول مردم هست.

در ادامه افشین ولی خانی همراه با پسرش بار دیگر روی آنتن آمد و خطاب به مردم گفت: از شما ممنونم که در عرض یک روز بیش از 10 میلیارد ریال به حساب پسر من واریز کردید و به خودم می بالم که مردمانی در ایران هستند که من درد آنها را نمی دانم. پسر من تصمیم گرفت وجهی را که شما واریز کردید به بچه هایی مثل خودش اهدا کند.

سپس علی ضیا از پلیس فتا و دادستان زنجان تشکر کرد که پای کار آمدند تا این اتفاق رقم بخورد. همچنین از ولی خانی قدردانی کرد که علی رغم مشکلات مالی، حاضر شده تمام پول اهدایی مردم را به کودکان سرطانی اهدا کند.

ولی خانی ادامه داد: من از وزیر بهداشت تشکر می کنم که در عرض دو سه روز کل داروهای داروخانه ها را تکمیل کردند و از آقای همتی که دلارها را آزاد کردند. از شما و برنامه خوب «فرمول یک» هم ممنونم. آقای دکتر زارع نژاد هم خیلی کمکمان کردند و داروهای مورد نیازمان پیدا شد.

بهمن بابایی نماینده خیریه مهرانه نیز در برنامه حاضر بود و توضیحاتی درباره فعالیت های این خیریه ارائه کرد.

همچنین سردار رحیمی رییس پلیس تهران نیز به مناسبت هفته ناجا روز گذشته مهمان ضیا بود و در پایان این قسمت از برنامه آرزوی علی ولی خانی را که پلیس شدن در بزرگسالی بود با اهدای لباس پلیس به او برآورده کرد و گفت: امیدوارم خدا به این پسر سلامت کامل و عاجل عطا کند و او را در قامت پلیس ببینیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار