کد خبر: 930503
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
لیگ ملت‌های اروپا امروز و فردا با سه بازی پیگیری می‌شود. اولین دیدار سطح A. رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مصاف لهستان با پرتغال است که ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
لیگ ملت‌های اروپا امروز و فردا با سه بازی پیگیری می‌شود. اولین دیدار سطح A. رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مصاف لهستان با پرتغال است که ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه برگزار می‌شود. پرتغالی‌ها که در نخستین بازی خود موفق به شکست یک بر صفر ایتالیا شده‌اند و صدر جدول گروه سوم را در اختیار گرفته‌اند، امشب در دومین دیدار خود به مصاف لهستان می‌روند، آن هم در شرایطی که این‌بار نیز رونالدو را به همراه ندارند، چراکه فوق‌ستاره حریف ایران در جام جهانی روسیه از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که برای بازگشت به روز‌های اوج و رسیدن به موفقیت در تورین ترجیح می‌دهد تمرکزش روی بازی‌های باشگاهی باشد. به همین دلیل او تیم ملی کشورش را در لیگ ملت‌های اروپا همراهی نمی‌کند تا پرتغالی‌ها بدون رونالدو به مصاف لهستان بروند. تیمی که با تساوی برابر ایتالیا توانست سکوی دوم جدول این گروه را از آن خود کند. در ادامه، فردا شب نیز دو دیدار همزمان برگزار می‌شود. در گروه دوم، دو تیم سه امتیازی سوئیس و بلژیک به مصاف هم می‌روند. بلژیکی‌ها که با پیروزی پرگل برابر ایسلند صدر جدول گروه را از آن خود کرده‌اند، فردا شب به مصاف سوئیسی می‌رود که برابر همین حریف (ایسلند) با سه گل به برتری رسیده، اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به بلژیک، رده دوم جدول را در اختیار دارد و بازی امشب می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول برساند. البته به شرط آنکه قدر موقعیت‌هایش را بدانند و از این بازی خانگی به سود خود استفاده کند.
همزمان با این بازی، در کرواسی نیز تیم ملی این کشور از انگلیس پذیرایی می‌کند. سه‌شیر‌ها که یک ماه قبل برابر اسپانیا تن به شکست داده بودند، حالا برای جبران مافات و عقب نماندن از صدرنشین شش امتیازی گروه، امیدوارند کرواسی را شکست دهند و با دست پر به خانه برگردند، البته به شرط اینکه نایب‌قهرمان جام جهانی که در دیدار قبلی برابر اسپانیا طعم شکست را چشیده برای جبران شکست قبلی سه‌شیر‌ها را قربانی نکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار