کد خبر: 930515
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
شهاب اسفندیاری درباره تمرکز سازمان صداوسیما بر جوان‌گرایی گفت: درصد قابل توجهی از مدیران این رسانه از میان تحصیلکردگان دانشگاه صداوسیما انتخاب می‌شوند.
شهاب اسفندیاری درباره تمرکز سازمان صداوسیما بر جوان‌گرایی گفت: درصد قابل توجهی از مدیران این رسانه از میان تحصیلکردگان دانشگاه صداوسیما انتخاب می‌شوند.
رئیس دانشگاه صداوسیما در گفت‌وگویی با ایسنا درباره تعداد مدیرانی که از میان تحصیلکرده‌های دانشگاه صداوسیما انتخاب می‌شوند، با بیان اینکه این سؤال را باید از مدیران منابع سازمانی صداوسیما پرسید، در این زمینه اظهار کرد: اخیراً می‌دانم در گزارشی که تهیه شده است، تعداد مدیران جوانی که در یکی دو سال اخیر منصوب شده‌اند، تعداد قابل توجهی بوده است و بخش قابل توجهی از آن‌ها هم از تحصیلکرده‌های دانشگاه صداوسیما بوده‌اند؛ مدیرانی که چه در شبکه‌ها و چه حوزه‌های ستادی و چه برون‌مرزی و مستقل مثل خود دانشگاه منصوب شده‌اند. خود مدیران این دانشگاه از فارغ‌التحصیلان همین دانشگاه و جوان هستند. از رئیس دانشکده ارتباطات تا مدیر تولید دانشجویی، مدیر کارآفرینی، مدیر بین‌الملل، معاون آموزش و پرورش، معاون دانشکده ارتباطات و همچنین مدیران گروه‌ها اغلب جوان هستند. اسفندیاری استفاده از تحصیلکرده‌های دانشگاه صداوسیما در حوزه مدیریتی در این رسانه را رویه‌ای دانست که در یکی دو سال گذشته رخ داده است و در این زمینه از مدیران شبکه‌هایی، چون سه، کودک، نهال، مستند و همچنین شبکه ۴ نام برد که این رویکرد و سیاست در انتخاب آن‌ها کاملاً مشهود است. او افزود: حتی این اراده را می‌توان در سطح عالی ریاست سازمان صداوسیما مبنی بر به‌کارگیری نیرو‌های جوان در حوزه‌هایی مثل حراست صداوسیما، همچنین مرکز بسیج صداوسیما و مرکز طرح و برنامه‌ریزی دید که مدیران این بخش‌ها از بین متولدین دهه ۵۰ و ۶۰ انتخاب شده‌اند. بنابر این اظهارات به نظر می‌رسد رسانه ملی به استقبال جایگزین کردن نیرو‌های جوان به جای مدیران بازنشسته رفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار