کد خبر: 930624
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کشور بیش از ۲ میلیون نفر قدرت خریدشان را به طور کامل از دست داده و نیاز به حمایت دولت دارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کشور بیش از ۲ میلیون نفر قدرت خریدشان را به طور کامل از دست داده و نیاز به حمایت دولت دارند.
رسول خضری، در رابطه با بسته‌های حمایتی دولت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد و تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت کالا‌های اساسی و با پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مقرر شد، مبلغ ۱۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان به عنوان بسته حمایتی از اقشار آسب‌پذیر کشور تعلق گیرد. نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابر صحبت‌های دولت، افرادی که زیر سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، زیر خط فقر هستند. متأسفانه در شرایط فعلی کشور و افزایش هزینه تأمین کالا‌های اساسی بیش از ۲ میلیون نفر قدرت خریدشان را از دست داده و نیاز به حمایت دولت دارند. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، هلال‌احمر، ستاد اجرایی امام‌خمینی (ره) و برخی نهاد‌های حمایتی شده هستند این بسته حمایتی را دریافت می‌کنند که بین ۱۴ تا ۲۰ میلیون نفر شامل دریافت این بسته‌ها می‌شوند. خضری تصریح کرد: این کارت اعتباری منهای کمک‌های نقدی و یارانه‌هایی است که به ۷۷ میلیون نفر پرداخت می‌شود. بسته‌های حمایتی برای رفع نیاز‌های مردم و مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که قدرت خرید‌شان کاهش پیدا کرده، امیدواریم دولت بتواند بخشی از خودتحریمی‌ها و مشکلاتی که ناشی از سوء‌مدیریت بوده است را جبران کند. قطعاً این کار مسکن بوده و باید برای دراز مدت راهکار مناسبی اندیشیده شود. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه در شرایط فعلی که وضعیت اقتصادی کشور نابسامان بوده و با ابرچالش بیکاری و گرانی مواجه هستیم، چند وزارتخانه بدون وزیر رها شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر وزرای مربوطه معرفی شوند و دولت به وعده‌هایی که داده است، عمل کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار