کد خبر: 930665
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا گفت: با وجود مشکلات و مسائل پیش آمده، اصناف تبریز حتی یک روز هم به فراخوان دشمن پاسخ مثبت ندادند.

سردار زین‌العابدین خرم در جلسه مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی در سپاه عاشورا اظهار کرد: جلسه امروز برای رفع موانع و نحوه توزیع و رسیدگی به مشکلات بازار کسبه است.

وی با بیان اینکه مبنای جنگ فعلی اقتصادی است، تصریح کرد: از سوی دشمن و ضدانقلاب فشار و هجمه‌های زیادی به کشور وارد شده که مبنای آنها اقتصادی است تا مردم را عصبانی کنند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: هر کارخانه‌ای که می‌خواست از ظرفیت بسیج استفاده کند، ما بدون دریغ امکانات را در اختیار آنها گذاشتیم.

وی با تاکید به اینکه در برخی اعتراضات کسبه و بازار، ضدانقلاب سعی داشت تا بازار و صادرکنندگان را با مشکل روبه‌رو کرده و آنها را به انحراف بکشد، افزود: در همه این موضوعات، بسیج با نیروهای متخصص وارد میدان شده که در این میان اصناف و بازاریان نیز به سپاه و بسیج کمک ویژه‌ای کردند.

خرم خاطرنشان کرد: از طریق کمک اصناف و بازاریان می‌توانیم این فشارهای وارد شده را پشت سر بگذاریم.

وی متذکر شد: با وجود مشکلات و مسائل پیش آمده، بازاریان و تولیدکنندگان یک روز هم به فراخوان دشمن جواب مثبت ندادند که این موضوع برای ما بسیار با ارزش است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه از طریق دستگاه‌ها و نهادهای متولی توانستیم پاسخ منفی به خواسته‌های دشمنان بدهیم، گفت: این حمایت و هم‌افزایی بسیج و سپاه را هر چه بیشتر با انگیزه‌تر کرد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه تبریز و استان آذربایجان‌شرقی از جمله مناطقی است که طمع نسبت به آن زیاد بوده، همان انتظاری که از مردم تبریز به خصوص بازاریان و کسبه داشتیم تحقق یافت و دشمن به هدف خود نرسید.

خرم بیان کرد: با وجود مشکلات، بازاریان و اتحادیه‌ها همچنین اصناف و تولیدکنندگان تا به امروز اجازه ایجاد مشکل اساسی در استان را نداده‌اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: این جلسه برای رفع موانع صادراتی، صنایع و مشاغل است و امیدواریم بتوان با راهبردهای مناسب این مشکلات را حل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر