کد خبر: 930707
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرامرز بهنژاد در جلسه مدیریت منابع آب اردبیل اظهار کرد: ما در این راستا بیش از 24.6 میلیارد ريال اعتبار هزینه کردیم تا فعالیت‌ها و برنامه‌هایمان در راستای اصلاح و ساماندهی شبکه‌ها به انجام برسد.

وی به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت تقاضا و مصرف آب اشاره و خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر بیش از 185 دستگاه کنتور هوشمند بر روی تاسیسات تولید و توزیع آب نصب شده تا با مجهز شدن این تاسیسات به کنتورهای حجمی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل درست سازماندهی شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تعداد روستاهای نیازمند نصب کنتور را به تعداد 270 روستا اعلام کرد و گفت: تهیه و نصب کنتور هوشمند به تعداد 400 دستگاه و به ارزش 26 میلیارد ريال بر روی تاسیسات تولید و توزیع آب انجام شده است.

بهنژاد همچنین به شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز و تبدیل آنها به انشعابات مجاز نیز اشاره کرد و افزود: 400 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که به تبدیل آنها به انشعاب مجاز سعی کردیم تا از مصرف بی‌رویه آب جلوگیری شود.

وی ادامه داد: به منظور اعمال مدیریت صحیح مصرف آب ما نسبت به شناسایی انشعابات پرمصرف به تعداد یک هزار و 500 فقره اقدام کردیم تا 7.5 میلیارد ريال صرفه‌جوئی در این بخش انجام شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل به حوادث ثبت شده خطوط انتقال به تعداد 370 مورد حادثه اشاره و تصریح کرد: ما در زمینه اصلاح‌، بازسازی و تعویض خطوط انتقال آب به طول 52 کیلومتر در کل استان اقدامات مناسبی را انجام دادیم که در این راستا 26 میلیارد ريال هزینه شده است.

بهنژاد بیان کرد: با اصلاح و بازسازی و مرمت مخازن معیوب در سطح استان به حجم 2 هزار و 500 مترمکعب سعی کردیم تا جلوی هدررفت منابع آب را در مخازن دارای نشت گرفته و بیش از 5.6 میلیارد ريال در این زمینه فعالیت مثبت انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر