کد خبر: 930710
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: با تکمیل رینگ دوم شورابیل بار ترافیکی در خیابان عطایی و جانبازان کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در حالی که شهرداری اردبیل با مشکلات مالی شدید روبروست اما با تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد تا با جابجایی بودجه 700 میلیون تومان از اعتبار سکانس‌های فرهنگی و هنری شورابیل به تکمیل کمربندی و خیابان پشت نمایشگاه بین‌المللی اختصاص یابد تا با بهره‌برداری از این مسیر و پارکینگ آن امکان تردد راحت مردم در این فضا فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این کمربندی منطقه کوثر از حالت بن بست خارج شده و با نقاط دیگر شهر به ویژه شهرک نادری ارتباط برقرار و امکان کاهش بار ترافیکی در مسیر خیابان عطایی و جانبازان فراهم می‌آید.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در این شرایط سخت مالی باید همت شهرداری اردبیل را ستود که توانسته است در شورابیل یک تحول جدی ایجاد کرده و در سایر مناطق شهر نیز پروژه‌های متعددی را عملیاتی کند.

پوستی ادامه داد: ضرورت دارد اعضای شورای شهر به صورت دقیق لوایح ارسال شده از سوی شهرداری را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و از ارائه اطلاعات غلط به افکار عمومی پرهیز کنند.

وی گفت: با توضیحات معاون شهردار به نظر می‌رسد گزارش عملکرد 6 ماهه شهرداری در سالجاری آماده ارائه به شورای شهر است و امیدواریم در هفته‌های آینده این ارائه گزارش و شفاف‌سازی کارها و فعالیت‌های انجام شده را شاهد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر