کد خبر: 930805
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
تدلیس و اقدامات ریاکارانه برخی چهره‌های سرشناس هالیوودی در راه انداختن کمپین مخالفت با حمل آزاد سلاح و در عین حال ترویج استفاده از سلاح گرم توسط همین چهره‌ها در آثار سینمایی تا جایی پیش رفته که منجر به طعنه و کنایه رسانه جمهوریخواهان و تندرو‌های افراطی امریکا شده است.
مصطفی شاه‌کرمی
تدلیس و اقدامات ریاکارانه برخی چهره‌های سرشناس هالیوودی در راه انداختن کمپین مخالفت با حمل آزاد سلاح و در عین حال ترویج استفاده از سلاح گرم توسط همین چهره‌ها در آثار سینمایی تا جایی پیش رفته که منجر به طعنه و کنایه رسانه جمهوریخواهان و تندرو‌های افراطی امریکا شده است.
در حالی که برخی از چهره‌های سرشناس هالیوودی در شکل‌گیری و حمایت از تشکیل کمپین «نه به سلاح گرم» که با استقبال گسترده مردمی و شکل‌گیری برخی تظاهرات‌های خیابانی اوج گرفت، سهیم بودند، در عمل و در قالب یک هنرمند هالیوودی مهره‌ای برای ترویج هرچه بیشتر حمل سلاح در امریکا هستند. یکی از این سلبریتی‌ها جیمی لی کرتیس بازیگر مجموعه فیلم‌های «هالووین» است که در واکنش به مقاله فاکس نیوز اعلام کرد به طور کامل از متمم دوم قانون اساسی امریکا (قانون حمایت از حمل آزاد اسلحه) حمایت می‌کند! چند روز پیش فاکس نیوز (رسانه جنگ‌طلبان و جمهوریخواهان تندرو نزدیک به محافل صهیونیستی) در مقاله خود از کرتیس به عنوان یک فرد ریاکار یاد کرده بود به این دلیل که در فیلم هایش از اسلحه استفاده می‌کند، اما در زندگی واقعی مدافع کنترل اسلحه است. کرتیس که منافعش با این مقاله به خطر می‌افتد در چرخشی آشکار ضمن پشت کردن به افرادی که به نحوی جزو قربانیان درگیری‌های مسلحانه هستند، می‌گوید: «من از متمم دوم قانون اساسی امریکا و نیز قوانین حمل سلاح مبتنی بر عقل سلیم حمایت می‌کنم.»
سبک ریاکارانه هالیوود در تولید و ساخت آثار سینمایی که گاه با جعل تاریخ یا دروغ‌پردازی و وارونه‌نمایی وقایع تاریخی همراه بوده در لایه‌های مختلف زندگی واقعی و شخصی سینماگران فعال آن نیز به وفور دیده می‌شود، اما به دلیل انتفاع برخی جریانات و تفکرات عمدتاً ایدئولوژیک، سیاسی و اقتصادی اجازه انتشار این تناقض‌ها در رسانه‌ها داده نمی‌شود. این شکل حمایت از نفاق و تدلیس ستاره‌های سینمایی هالیوود تا زمانی که در خلاف جهت افکار و عقاید و نیز منافع کارتل‌های بزرگ و جریانات مافیایی مورد حمایت صهیونیست‌ها حرکتی انجام ندهند، ادامه دارد، اما به محض انجام کمترین اقدامی از سوی این سلبریتی‌ها در تضاد با منافع اربابان صهیونیست‌شان، به یکباره تصاویر و فیلم‌هایی از برخی موضوعات پنهان زندگی آن‌ها و به قصد نابود کردنشان به صورت گسترده در رسانه‌ها منتشر می‌شود!
نمونه تازه ریاکاری و چرخش‌های عجیب و غریب این سلبریتی‌ها در پس گرفتن مدعای همراهی با مردم به نیت کسب مجدد حمایت جریانات پنهان و آشکار هالیوودی، همین اقدام کرتیس است که هم هالیوود و هم سینماگرانش در انجام آن توانایی‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار