کد خبر: 930818
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان:
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان گفت: خط مونتاژ اولين و بزرگترين کارخانه موتور برقی در شهر اصفهان در روزهای آینده با حضور مدیران ملی و استانی در شهرستان شهرضا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار داشت: خط تولید كارخانه کویرموتور با توجه به درخواست بازار، ظرفیت تولید 130 هزار دستگاه در سال را دارد.
وی افزود: این موتورها دارای گواهینامه استاندارد ملی و مهمتر از آن با پلاک ملی به شهروندان ارائه خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان گفت: از نقاط مثبت این محصولات پاکرو می‌توان به شارژ شدن آن با استفاده از برق شهری اشاره کرد که به ازای 8 ساعت شارژ مسافتی نزديك به 50 کیلومتر را طی مي‌کند.
وی ادامه داد: باتوجه به آلودگی موتورهای بنزینی که تقریباً معادل 6 خودرو سواری است با جایگزینی هر موتور برقی در واقع می‌توان به میزان قابل توجهی از آلودگی هوا و صوت شهر را کاهش داد.
صلواتی خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک با همکاری این تولید کننده درحال رایزنی با بانک‌های عامل جهت فروش اقساطی این محصولات به شهروندان می‌باشد.
وی افزود: از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک ایجاد زیرساخت‌ها و انجام طراحی و ساخت ایستگاه‌های شارژ جهت نصب در مناطق مرکزی شهر جهت تسهیل در استفاده شهروندان از این وسایل پاکرو است، همچنین در برنامه‌های بلندمدت مدیریت شهری، ایجاد طرح ممنوعیت تردد موتورهای بنزینی در منطقه مرکزی و تاریخی شهر می‌باشد.
به گفته علیرضا صلواتی در آینده نزدیک کارخانجات دیگری در کشور موتورهای برقی را در انواع مختلف و بنا به سلیقه شهروندان ارائه خواهند کرد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار