کد خبر: 930840
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی که توانست در اولین حضورش در مسابقات پاراآسیایی 3 مدال کسب کند از شرایط سختی که در دوی 400 متر داشت می‌گوید.
 
هاجر صفرزاده

جوان آنلاین: هاجر صفر زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات جاکارتا اولین تجربه من در رده بزرگسالان بازی‌های آسیایی بود استرس زیادی داشتم. البته که تمرینات خوب و مستمری را در اصفهان با توجه به امکاناتی که داشتیم پشت سر گذاشته بودم، اما شرایط روز مسابقه سرنوشت ماه ها تمرین و تلاش یک ورزشکار را رقم می زند.

وی افزود: می‌دانستم که آماده هستم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم، شاید اگر کمی تجربه بیشتری داشتم عملکرد بهتری به دست می‌آوردم.

وی که در دوی 400 متر نزدیک خط پایان با برخورد به زمین دچار آسیب دیدگی شد، گفت: شرایط خیلی بدی داشتم. برای اینکه بتوانم به مدال نقره برسم مجبور شدم زمین بخورم. ۴۰۰ متر دوی مرگ است. نفر سوم در شرایط بسیار نزدیکی به من بود و می‌توانست از من عبور کند و برای جلوگیری از این کار مجبور شدم خودم را به زمین بزنم و از خط پایان عبور کنم.

صفرزاده که در اثر این برخورد دچار آسیب از ناحیه کتف و کمر شده است، ادامه داد: در حال حاضر شرایط خوبی دارم. بازی‌های پاراآسیایی سطح بسیار بالایی دارد. دوندگان زیادی با آمادگی بالا و خوب از کشورهای مختلف شرکت کرده‌اند، خیلی تمرین کرده بودم و دوست داشتم خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را به دست آورم.

بانوی دونده سرعت کشورمان تصریح کرد: این اولین تجربه من در مسابقات پاراآسیایی بود. همان طور که قبل از اعزام به مسابقات هم گفته بودم رقبای من از من بزرگ‌تر و باتجربه‌تر بودند، اما من تمام تلاش خود را کردم. در نخستین تجربه‌ام در 3 ماده شرکت داشتم که در دوی ۱۰۰ متر که رشته تخصصی‌ام نبود مدال برنز، ۲۰۰ متر نقره و در 400 متر نیز نقره گرفتم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار