کد خبر: 930937
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
بازنشسته‌هایی که دلشان نمی‌خواهد بروند
در فاصله یک‌ماه تا مدت تعیین شده برای اجرای قانون منع به‌کار‌گیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی هنوز اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده و آنچه دیده و شنیده می‌شود صرفاً بعضی حرف‌های دهان پرکن و به‌قول معروف تکه پاره کردن تعارف است.
در فاصله یک‌ماه تا مدت تعیین شده برای اجرای قانون منع به‌کار‌گیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی هنوز اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده و آنچه دیده و شنیده می‌شود صرفاً بعضی حرف‌های دهان پرکن و به‌قول معروف تکه پاره کردن تعارف است. در این میان هستند رؤسای فدراسیون‌هایی که حتی با به میان آمدن بحث اجرای این قانون به گوشه قبایشان برخورده و به‌رغم اینکه حرف از رفتن و آماده کردن جا برای مدیر بعدی می‌زنند، اما هنوز هستند و مدعی‌اند که به آن‌ها توهین شده است.
محمد درخشان، رئیس فدراسیون جودو یکی از این رؤساست که معتقد است این روز‌ها به بازنشستگان به عنوان مجرم نگاه می‌شود و دیروز به خبرگزاری ایسنا گفت: «با اجرای این قانون مشکلی ندارم، به وزارت هم ایراد نمی‌گیرم، چون مصوب این قانون نیست، اما نباید به گونه‌ای با ما برخورد شود که انگار مفسدیم به هر حال یک بازنشسته ۳۰ سال زحمت کشیده و حتی برخی از آن‌ها بعد از بازنشستگی دوباره دعوت به‌کار شده‌اند. من آماده رفتن هستم و حتی میز و صندلی را برای نفر بعد تمیز کرده‌ام، اما نباید به ما بی‌احترامی شود.» با این حال حرف‌های دیروز مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نشان از عزم جدی وزارت ورزش در خصوص اجرای این قانون داشت. محمد شروین اسبقیان با اشاره به اینکه ۲۴‌آبان ماه موعد اجرای این قانون است، به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: «سرپرستان فدراسیون‌ها طبق قانون انتخاب می‌شوند و مطابق قانون هم حق شرکت در انتخابات ریاست را ندارند. در حال حاضر استعفای چند رئیس بازنشسته به‌دستمان رسیده، ضمن اینکه تا پایان سال انتخابات برخی فدراسیون‌ها هم که موعد ریاست آن‌ها به پایان رسیده‌است، برگزار می‌کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار