کد خبر: 930964
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان غربی خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از صادرات ۶.۵ میلیارد دلاری آذربایجان غربی به عراق خبر داد.

رضا حسینی با اشاره به صادرات ۶ و نیم میلیارد دلاری به عراق از گمرک های استان درسال گذشته خاطرنشان کرد: با ۲۴ ساعته کردن کار گمرک های استان درصدد هستیم بازار عراق را حفظ کرده و ارز به کشور وارد کنیم.

وی با اشاره به مشکل کمبود سموم کشاورزی در استان افزود: به دلیل اینکه هر استان باتوجه به نیاز کشاورزان خود نمی تواند نمایندگی قبول کرده و سموم خود را دریافت کند و این خرید تنها در انحصارچند شرکت خاص است در استان مشکل کمبود سموم کشاورزی داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگانی که به لحاظ شرایط اقتصادی دچار مشکل شده اند در دستور کار دولت است، تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور با همکاری دادگستری استان و استانداری تولید کنندگان و سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه از لحاظ قضایی دچار هیچگونه مشکلی نخواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی اظهارکرد: شرکت های حمل ونقل استان همچون سایر استان ها در این برهه حساس زمانی باید با دولت همکاری کنند و شرکت هایی که با کارشکنی حمل ونقل استان را بامشکل روبرو می کنند حق استفاده از تسهیلات را ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: در بحث صادرات و رفع معضل کمبود ناوگان حمل و نقل باید از ناوگان جایگزین خارجی استفاده کرد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران و چغندرکاران استان نیز افزود: در بحث پرداخت مطالبات گندم کاران استان نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشتیم و تاکنون۵۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و همچنین تمامی مطالبات سال گذشته چغندرکاران استان نیز پرداخت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر