کد خبر: 931022
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از کلنگ زنی اولین هتل پنج ستاره اردبیل در سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نبود هتل پنج ستاره یکی از دغدغه ها در استان بوده و به همین دلیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی مذاکراتی در خصوص احداث هتل انجام شده است.

وی افزود: با احداث هتل های پنج ستاره بی شک ماندگاری گردشگران خاص به ویژه گردشگران خارجی در استان افزایش یافته و دفعات سفر نیز افزایش می یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: جهت راه اندازی نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل، خیابان مقدس اردبیلی برنامه ریزی شده است.

فلاحی به احداث سه پیست اسکی در استان اشاره کرد و افزود: این مهم نیز در راستای رونق گردشگری زمستانی در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین پروژه های میراثی در سطح استان مرمت بنای جمعه مسجد است که جمعه مسجد قدمت بیشتری از سایر بناهای تاریخی سطح شهر اردبیل دارد و بعد از رکود شش ساله در فازهای مختلف عملیات مرمت آن آغاز و انجام می شود.

فلاحی با اشاره به پروژه های شاخص مرمتی و نیز حفاظت از منطقه باستانی شهریری و مرمت سنگ افراشته ها در این منطقه افزود: با ارتقا این منطقه به پایگاه ملی چند پروژه شامل اجرای سنگ فرش در مسیر دسترسی، احداث ساختمان اداری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، اجرای پوشش حفاظتی و  مرمت سنگ افراشته ها در دست اقدام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر