کد خبر: 931114
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
دو مرد جوان كه نامزد بدهكارشان را ربوده و 5‌ساعت در خانه قديمي حبس كرده بودند وقتي متوجه شدند بدهكارشان به آنها پول نمي‌دهد گروگان را آزاد كردند.

دو مرد جوان كه نامزد بدهكارشان را ربوده و 5‌ساعت در خانه قديمي حبس كرده بودند وقتي متوجه شدند بدهكارشان به آنها پول نمي‌دهد گروگان را آزاد كردند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل دختر جواني سراسيمه به اداره پليس رفت و گفت دو مرد جوان او ربوده و در خانه قديمي مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: چند ساعت قبل همراه نامزدم شايان براي خريد لباس به بازار رفتم. پس از خريد شايان با دوستش تماس گرفت و از او خواست با موتور سيكلتش به دنبال ما بيايد و مرا به خانه‌مان در حوالي شهر ري ببرد. دقايقي بعد از تماس، دوست شايان با موتور سيكلت به محل قرار آمد و من و نامزدم سوار موتور سيكلت او شديم و به طرف خانه ما به راه افتاديم تا اينكه در زير پل شهيد‌رجايي ناگهان خودروي پژو‌206 راه ما را سد كرد و سرنشينان آن كه دو مرد جوان بودند با قمه از خودرو پياده شدند و مرا با تهديد قمه سوار خودروی خودشان كردند و نامزدم و دوستش هم از ترس هيچ حركتي نكردند. دو مرد آدم‌ربا مرا به خانه قديمي در جنوب تهران منتقل كردند و داخل اتاقي حبس كردند.
پس از 5‌ساعت حبس مرا داخل خيابان خلوتي رها كردند و از محل گريختند.
پس از طرح اين شكايت مأموران خانه قديمي را شناسايي كردند و دريافتند اين خانه كه پاتوق افراد خلافكار است متعلق به مرد ميانسالي است كه مدتي است در كمپ ترك اعتياد بستري است. مرد ميانسال پس از دستگيري مدعي شد كه خانه در اختيار پسر جوانش است و دو مرد جوان هم كه آن روز شاكي را ربوده‌اند دوستان پسرش به نام‌هاي اردشير و شروين هستند.
سپس مأموران اردشير و شروين را شناسايي و بازداشت كردند.
دو متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كردند.
يكي از متهمان در ادعايي گفت: من و دوستم با شايان اختلاف حساب داشتيم. او قرار بود مدتي قبل بدهي‌اش را به ما پرداخت كند، اما هر روز بهانه‌اي مي‌گرفت و پول ما را نمي‌داد تا اينكه من و دوستم تصميمي گرفتيم نامزد او را گروگان بگيريم تا شايان مجبور شود بدهي‌اش را پرداخت كند. آن روز ما از صبح شايان را تحت نظر گرفتيم و ديديم او همراه نامزدش به بازار رفت‌. زمان برگشتن جلوي آنها را گرفتيم و با تهديد قمه نامزدش را ربوديم و به خانه يكي از دوستانمان منتقل كرديم. ما از شاكي عكس تهيه كرديم و براي نامزدش فرستاديم اما شايان پولي به ما نداد و ما هم در نهايت مجبور شديم شاكي را آزاد كنيم.
تحقيقات از متهمان براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار