کد خبر: 931115
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
درگيري دو مرد مسافربر با پسري جوان در ايستگاه متروي آزادگان در جنوب تهران با مرگ يكي از آنها پايان يافت. قاتل پس از قتل براي فريب مأموران به كلانتري رفت و به دروغ اعلام كرد خودرواش سرقت شده است.

درگيري دو مرد مسافربر با پسري جوان در ايستگاه متروي آزادگان در جنوب تهران با مرگ يكي از آنها پايان يافت. قاتل پس از قتل براي فريب مأموران به كلانتري رفت و به دروغ اعلام كرد خودرواش سرقت شده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16:35 عصر روز يك‌شنبه 22‌مهرماه مأموران كلانتري 153‌شهرك وليعصر به قاضي سيد‌سجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل درگيري مرگبار سه پسر جوان را گزارش دادند. مأموران اعلام كردند دو پسر جوان مسافركش با پسر جواني كه سوار بر خودروي وانتي بوده درگير شده‌اند كه در جريان آن پسر وانت سوار دو پسر مسافركش را با قمه زخمي مي‌كند كه پس از انتقال افراد مجروح به بيمارستان ضيائيان يكي از آنها فوت مي‌كند.
با اعلام اين خبر بازپرس جنايي همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي راهي بيمارستان شدند. تيم جنايي روي تخت بيمارستان با جسد پسر 28‌ساله‌اي به نام احمد روبه‌رو شدند كه با اصابت ضربه قمه به قلبش به كام مرگ رفته بود. همچنين مشخص شد در اين حادثه دوست مقتول هم با اصابت قمه به شدت زخمي شده و در بيمارستان بستري و تحت درمان است.
نخستين بررسي‌ها حكايت از اين داشت قاتل پسر جواني به نام كاميار است كه با خودروي وانتش هنگام خروج از پاركينگ پدرش در آن محل با مقتول و دوستش درگير شده و پس از زخمي كردن دو پسر مسافركش، خودرواش را در آن محل جا گذاشته و گريخته است.
دوست مقتول كه زخمي شده بود در توضيح حادثه گفت: من و مقتول هر دو دوست صميمي هستيم و او با خودروي تيبا و من هم با خودروي‌پژو 405 خودم در ايستگاه متروي آزادگان مسافركشي مي‌كرديم. دقايقي قبل از حادثه ما به ايستگاه رسيديم و منتظر مسافر بوديم كه قاتل با خودروي وانتش از پاركينگ پدرش بيرون آمد و به مقتول اعتراض كرد كه چرا سد معبر مي‌كنيد. آنها با هم مشاجره لفظي مي‌كردند كه من پيش آنها رفتم. وقتي درگيري آنها بالا گرفت قاتل از خودرواش قمه بزرگي برداشت و يك ضربه به سينه مقتول و يك ضربه هم به صورت من زد. احمد غرق در خون نقش بر زمين شد و قاتل هم با جا گذاشتن خودرواش از محل گريخت.
پس از اين مأموران براي دستگيري كاميار به خانه‌شان رفتند كه دريافتند قاتل پس از حادثه به كلانتري رفته و براي فريب مأموران اعلام كرده است كه ساعتي قبل خودرواش سرقت شده‌است و پس از آن هم به مكان نامعلومي گريخته است. همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشكي قانوني مأموران به دستور قاضي منافي‌آذر تحقيقات خود را براي دستگيري قاتل فراري آغاز كردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار