کد خبر: 931116
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
مردي كه متهم است پس از قتل مزاحم همسرش، جسد او را با كمك دو كارگر افغان حوالي تهران دفن كرده بود روز گذشته پشت درهاي بسته محاكمه شد.

مردي كه متهم است پس از قتل مزاحم همسرش، جسد او را با كمك دو كارگر افغان حوالي تهران دفن كرده بود روز گذشته پشت درهاي بسته محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، شهريور‌‌سال‌95 بود كه اعضاي خانواده مردي جوان گم شدن او را به مأموران پليس تهران خبر دادند. بعد از مطرح شدن شكايت كارآگاهان پليس‌آگاهي با بررسي‌هاي تماس‌هاي مرد گم شده متوجه شدند او آخرين بار با مردي به نام نادر تماس داشته است. نادر وقتي در اين باره تحقيق شد گفت كه روز حادثه به خاطر اختلاف حسابي كه با او داشت در يكي از خيابان‌ها با او قرار گذاشته و ديگر از او خبري ندارد. نادر اما در جريان تحقيقات فني پليس به قتل اعتراف كرد. او گفت: مدتي قبل بود كه به رفتار همسرم مشكوك شدم و او را تحت نظر گرفتم. وقتي تماس‌هاي همسرم را بررسي كردم، فهميدم كه با مردي غريبه ارتباط دارد بنابراين تصميم گرفتم تا از آن مرد انتقامي سخت بگيرم. روز حادثه مقتول را به محل خلوتي كشاندم و او را به قتل رساندم. بعد با كمك دو كارگر افغان جسدش را در حوالي بزرگراه آزادگان دفن كردم كه سرانجام بازداشت شدم.
با مشخصاتي كه نادر در اختيار پليس گذاشت بقاياي جسد كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. همچنين دو كارگر افغان كه در جريان حمل جسد به نادر كمك كرده بودند بازداشت شدند و به جرمشان اعتراف كردند.
با كامل شدن تحقيقات پرونده براي رسيدگي به شعبه يازده‌دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و متهم صبح ديروز پشت درهاي بسته پاي ميز محاكمه ايستاد. بعد از اينكه اولياي‌دم درخواست قصاص كردند متهم در جايگاه ايستاد و گفت كه مقتول را به خاطر ارتباط پنهاني با همسرش به قتل رسانده است. طرح اين موضوع از سوي متهم سبب شد تا خواهر مقتول به سمت جايگاه حمله کند و با قاتل درگير شود براي همين جلسه رسيدگي براي دقايقي به تأخير افتاد. متهم ادامه داد: بعد از اينكه متوجه رابطه پنهاني مقتول با همسرم شدم خونم به جوش آمد و با او قرار ملاقات گذاشتم و او را به قتل رساندم. هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم وارد شور شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
به نظرم کاملا پیداست دروغ میگه وگرنه باید اول زنش رو میکشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار