کد خبر: 931187
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
رئیس کلانتری 167 دولت آباد از دستگیری زوج سارق وسایل داخل خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "پیمان احمدی " پليس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو، بررسي موضوع در دستور كار مأموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

وي توضیح داد: مأموران برای شناسایی سارق اقدام به انجام گشت هاي هدفمند کردند تا اینکه شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری متوجه رفتار مشکوک سرنشینان خانم و آقا یک دستگاه خودروی سواری شدند که راننده ان از خودرو پیاده و در حال پرسه زنی در اطراف یکی از خودروهای در حال پارک بود.

رئیس کلانتری محله دولت آباد بیان داشت: با مشاهده پرسه زنی راننده خودرو، ظن ماموران به یقین تبدیل و بلافاصله برای دستگیری وارد عمل شدند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: در این هنگام راننده سوار خودرو شده و بلافاصله از محل متواری شدند که در یک عمليات ضربتی موفق شدند آنان را پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر کنند.

رئیس کلانتری محله دولت آباد، افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف و متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصريح كرد: تحقیقات از این متهمان در خصوص کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

**

کشف 25 کيلو گرم ترياک در عمليات مشترک پليس پايتخت و قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، گفت: در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان قم، 25 کیلو و 300 گرم تریاک از خودروی متهم کشف شد.

 به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده"   گفت: ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مطلع شدند یکی از قاچاقچیان مواد افیونی، مقداری مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد آن را از استان قم با یک دستگاه خودروی سواری به شهر تهران منتقل کند که تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به استان قم، اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات مشترک خودروی قاچاقچی را در محور مواصلاتی اتوبان قم شناسایی و پس از دقایقی تعقیب، آنان را متوقف سازند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم، گفت: در بازرسی از خودروی متهم، مقدار 25 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد و متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

**

تامین امنیت شهروندان نتیجه تلاش کارکنان یگان امداد پایتخت

صبح امروز فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری 34 سارق و کشف 13 خودرو و موتورسیکلت مسروقه و 28 دستگاه گوشی همراه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار " مسعود مصدق" صبح امروز   گفت: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 24 ساعت گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری 34 سارق و کشف 13 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر از این افراد، سارقان زورگیر بودند؛ بیان داشت: افراد دستگیر شده متهم به کیف قاپی و موبایل قاپی، سرقت لوازم خودرو ، منزل و موتورسیکلت می باشند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان کشف 28 دستگاه گوشی همراه ، تصریح کرد: 49 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شده است و متهمان اعتراف به بزه انتسابی کردند.

سردار مصدق در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده تحویل پلیس های تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.

**

با حضور به موقع پلیس سارق حین سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از حضور به موقع پلیس و دستگیری 2 سارق خودروی سواری هنگام سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ " حسین فاضلی "   گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستکاه خوردوی سواری در حال سرقت از خودروی سواری پارک شده در خیابان بلوار تهرانسر می باشد، نزدیکترین تیم در حال گشتزنی، برای بررسی موضوع و دستگیری متهم اعزام شد و به سایر گشت های انتظامی نیز برای آمادگی اجرای طرح مهار سارقان اعلام شد.

وی با بیان اینکه ماموران سارقان را در حال سرقت مشاهده و بلافاصله دستگیر کردند، گفت: با حضور به موقع و مهارت ماموران کلانتری در کنترل شرایط بحرانی، سارقان در پی یک عملیات ضربتی دستگیر و در اختیار قانون قرار گرفتند.

سرهنگ فاضلی بیان داشت: در استعلام صورت گرفته از خودروی متهمان مشخص شد که سارقان خودروی موصوف را در شانزدهم مهرماه سال جاری در باقر شهر سرقت و دارای سابقه ثبت سرقت در کلانتری باقرشهر می باشد.

رئیس کلانتری محله تهرانسر خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان خودروهای مسروقه تحویل آنان شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

**

دستگیری سارق لوازم خودرو در عباس آباد

رئیس کلانتری 104 عباس آباد، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهم پس از دستگیری به چهار فقره سرقت در این محدوده اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "محمد آقا احمدی"،   به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی سواری و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل سکونت وی واقع در این محدوده، اعزام شدند.

سرگرد احمدی، افزود: با هماهنگی از سوی ماموران متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، جک و آچار خودرو، ضبط، باند، باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در مرکز تهران اعتراف و همچنین به چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، طی روزهای گذشته اقرار نمود و اذعان داشت که اموال مسروقه را در محدوده جنوب تهران به مالخران اموال مسروقه می فروخته است.

کلانتر محله عباس آباد، در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تا کنون دو تن از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.

**

غافلگیری سارقان در خاورشهر

رئیس کلانتری 177 خاورشهر، با اشاره به دستگیری 2 سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت طی ماه گذشته اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ما، سروان "محمد علی منصوری"   به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های این محله و شکایت شهروندان به کلانتری، تیم های عملیاتی اقدامات خود را آغاز کردند.

در بررسی های انجام شده ماموران موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار که با همدستی هم اقدام به سرقت می کردند، شده و این متهمان را تحت تعقیب قرار دادند.

کلانتر محله خاورشهر، تصریح کرد: پس از انجام یک مرحله عملیات ضربتی این 2 سارق با هماهنگی از سوی مقام قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و پس از بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از خودروهای شهروندان این محدوده اعتراف و به 10 فقره سرقت در ماه گذشته اقرار کردند.

وی اظهار داشت: با دستگیری این متهمان دستور قضایی مبنی بر بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد طی آن تعداد اموال مسورقه از جمله ضبط و باند، تجهیزات تعمیر خودرو، عینک آفتابی و .... غیره کشف شد.

گفتنی است، در بررسی های تخصصی نیز مالخری که با این سارقان همدست بود، شناسایی شده و در یک عملیات دیگر او نیز بازداشت و از مخفیگاهش تعدادی لوازم منزل و خودرو کشف که ضمیمه پرونده شده و به دادسرا منتقل شد.

**

تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری سارق در شرق تهران

رئیس کلانتری 147 گلبرگ، از دستگیری یک سارق خودرو در این محدوده خبر داد و گفت: این سارق در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت و در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "سعید اعلاقلی پور"،   این خبر را تشریح کرد و گفت: با کشف یک خودروی مسروقه در محدوده گلبرگ، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع و همچنین یافتن مالک آن اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده و پایش خبر ها و اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که این خودرو متعلق به یکی از شهروندان ساکن همان محدوده است که مدتی پیش خودروی سواری اش از سوی سارق یا سارقان ربوده شده است.

کلانتر محله گلبرگ، عنوان داشت: با سرنخ های به دست آمده و هماهنگی های لازم، جزییات سرقت مد نظر قرار گرفت و پس از تحقیقات کافی در این زمینه ماموران ردی از سارق را در یکی از خیابان های گلبرگ، به دست آوردند.

سرهنگ اعلاقلی پور، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی ضمن شناسایی مخفیگاه سارق، برای دستگیری وی به محل اختفایش اعزام شده و در یک عملیات ضربتی این سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر سرقت شد، اما با ارایه مستندات و ادله از سوی پلیس و روبرو شدن با مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو از محدوده مذکور اقرار کرد.

به این ترتیب، پرونده متهم با اعترافات وی تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

**

سوداگران مرگ به سزای عمل خود رسیدند

رئیس کلانتری 118 ستارخان، از دستگیری 2 توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر صنعتی در محدوده دریان نو خبر داد و گفت: این متهمان در مخفیگاه خود بازداشت و یک کیلوگرم تریاک از مخفیگاهشان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "علیرضا شعبانپور"،   ضمن تشریح این خبر، گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص فعالیت مجرمانه 2 توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، تیمی از ماموران این کلانتری برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های شبانه روزی و تحقیقات انجام شده از اهالی محل، مخفیگاه متهمان که یک خانه مجردی استیجاری بود، در محدوده مذکور شناسایی شده و مشخص شد که فعالیت این متهمان به تجمع معتادان در محل و نارضایتی شهروندان ختم شده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت متهمان صادر و تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

کلانتر محله ستارخان بیان داشت: در یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر 2 متهم که در حال بسته بندی مواد مخدر در مخفیگاهشان بودند، دستگیر و در بازرسی از محل نیز یک کیلو و 50 گرم تریاک در بسته های مختلف کشف شد.

سرهنگ شعبانپور، تصریح کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و همچنین در بررسی سوابقشان مشخص شد هر یک بار نیز به جرم توزیع مواد مخدر به زندان افتاده اند.

گفتنی است، هر 2 متهم پس از تکمیل پرونده و اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

**

دستگیری موبایل قاپ با 6 گوشی مسروقه

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه، با اشاره به دستگیری یک سارق تلفن همراه در محله باغ آذری، گفت: از این متهم در هنگام دستگیری 6 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "اسدعلی الماسی"، در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که فردی را در حال فروش چند دستگاه گوشی تلفن همراه بدون کارتن مشاهده و با توجه به ظن سارق بودن، برای تحقیقات به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: مظنون به محض مشاهده ماموران چند گوشی تلفن همراهش را به زمین انداخته و سعی کرد با استفاده ازدحام جمعیت در پیاده رو، متواری شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شد.

کلانتری محله جوادیه، اظهار داشت: این تعقیب و گریز زیاد طول نکشید و در نهایت متهم در یکی از کوچه های این محله دستگیر و به همراه گوشی های کشف شده به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ الماسی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت گوشی های تلفن همراه و فروش آن به شهروندان، اعتراف و متعاقبا مالکان هر 6 دستگاه گوشی تلفن همراه شناسایی و به مالکشان بازپس داده شد.

به این ترتیب، متهم با تکمیل پرونده راهی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

 

**

دستگیری سوداگران مرگ در تهران نو

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، با اشاره به دستگیری سه سارق در محله اسدی، گفت: این متهمان ضمن پاتوق کردن یک زیرپله اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند که با شکایت شهروندان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "رسول بهرامی"،   به تشریح این خبر پرداخت و گفت: بنابر گزارش اهالی محل در میدان امامت، مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی سه سوداگر مرگ، تیمی از ماموران انتظامی این کلانتری به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی های انجام شده صحت خبر مشخص شد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور دستگیری متهمان صادر شد.

کلانتر محله تهران نو، تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی این سه متهم در پاتوقشان دستگیر و در بازرسی از محل هشت گرم "شیشه" و 15 گرم "هروئین" کشف شد.

همچنین تعداد اموال مسروقه از جمله اسپری اشک آور، کارت عابر بانک، دینام کولر، کیسه خواب، کفش ورزشی، باتری موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، کارت خودرو، گواهینامه رانندگی، سند خودرو، بیمه شخص ثالث و مدارک شناسایی کشف شد.

به این ترتیب، متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر و همچنین سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

**

دستگیری سارقی با 6 دستگاه ضبط مسروقه خودرو

     رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، با اعلام خبر دستگیری یک سارق در محله جنت آباد شمالی، گفت: از این متهم در هنگام دستگیری 6 دستگاه ضبط مسروقه خودرو کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "سعید لشینی"،   به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان گلستان بودند که مردی را با یک کیسه مشکی رنگ در میان خودروها، مشاهده کردند.

وی افزود: با مشاهده این فرد، ماموران برای رفع ظن و بررسی موضوع به سمت وی تغییر مسیر دادند اما به محض این حرکت، فرد مذکور کیسه مشکی همراهش را رها کرده و از محل گریخت.

کلانتر محله جنت آباد، عنوان داشت: مرد مذکور پس از 500 متر فرار دستگیر و به همراه کیسه مشکی همراهش به کلانتری منتقل شد که در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ لشینی، تصریح کرد: در بازرسی از کیسه همراه متهم، تعدادی شمع مسروقه خودرو، سه دستگاه ضبط صوت، دو عدد پنل و يك عدد ضبط با پنل مسروقه کشف شد.

به این ترتیب، متهم پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد و تلاش برای شناسایی مالباختگان از سوی پلیس آغاز شد.

**

کارگر خیانتکار به جرم سرقت دستگیر شد

     رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک، با اشاره به دستگیری یک کارگر ساختمانی به جرم سرقت، گفت: این متهم هر بار هنگام خروج از مجتمع ساختمانی اقدام به خارج کردن تجهیزات صنعتی می کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "ابراهیم شریفی"، در تشریح این خبر به پایگاه خبری پلیس، گفت: با اعلام خبری از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر دستگیری یک سارق تجهیزات صنعتی، ماموران این کلانتری به یک مرکز حمل و نقل کالا، اعزام شدند.

مسئول حراست شرکت مذکور در اظهارات خود برای پلیس گفت: مدتی است یکی از کارگران این مرکز که مجوز خروج تعدادی وسیله صنعتی دارد، به همراه خارج کردن تعدادی از تجهیزات دارای فاکتور، اقدام به خارج کردن تعدادی دیگر تجهیزات بدون فاکتور خروج می کند.

کلانتر محله کهریزک، تصریح کرد: با همکاری حراست مرکز مذکور، در یکی از دفعات خروج این متهم، از خودروی وی بازرسی به عمل آمد که در نتیجه تعدادی شیرآلات، آمپیلی فایر، تیفور و اموالی دیگر که پشت صندلی راننده جاسازی شده بود، کشف شد.

به این ترتیب، متهم دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از محل مذکور اعتراف کرد.

**

سارق 130 یورویی دستگیر شد

     رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه، با اشاره به دستگیر مردی به جرم سرقت 130 یورویی از برادرش، گفت: این متهم ارزهای مسروقه را به دلالان فروخته بود.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "علی نعمتی"،   به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارجاع یک پرونده از سوی شعبه سوم دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری سارق، تیمی از ماموران برای دستیگری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این سارق اقدام به سرقت 130 یورو ارز از برادرش کرده که با شکایت وی، از سوی مقام قضایی تحت تعقیب قرار گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که از سرقت خود پشیمان است و حاضر است ارزهای مسروقه را به برادرش بازگرداند.

این متهم اعتراف کرد که ارزهای مسروقه را به دلالان ارز و دلار فروخته است.

به این ترتیب، پرونده به همراه متهم برای رسیدگی قضایی به شعبه سوم دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

 

 

**

خریدار اموال ضایعاتی، مالخر از آب در آمد

رئیس کلانتری 113 بازار از دستگیر مالخری خبر داد که تحت پوشش ضایعاتی، اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ " امیر هوشنگ امیری "  گفت: در پی دریافت چندین خبر مبنی بر اینکه مغازه در سطح حوزه تحت پوشش ضایعاتی اقدام به خرید اموال مسروقه از جمله تجهیزات ساختمانی از سارقان می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران مغازه موصوف را برای مدتی تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات انجام شده، مشخص شد که خبر صحت دارد، گفت: ماموران در تحقیقات انجام شده دریافتند که به طور مستمر تعدادی افراد ناشناس به مغازه ضایعاتی در تردد هستند و مقادیری اموال مسروقه که از ساختمان های نیمه کاره به سرقت می برند برای فروش به ضایعاتی می آورند.

وی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از محل اخذ و در نهایت ماموران موفق شدند ضمن دستگیری مالخر، تعدادی اموال مسروقه از مغازه وی کشف کنند.

سرهنگ امیری خاطر نشان کرد: متهم در کلانتری به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 **

اعتراف موبایل قاب به 10 فقره سرقت

رئیس کلانتری 158 کیان شهر ، از دستگيري یک سارق گوشی همراه حرفه ای و کشف 9 دستگاه گوشی همراه و سه پاسپورت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ " سید امین موسوی پور"   گفت: ماموران گشت انتظامي این قرارگاه هنگام گشت زنی در محدوده شهرک جکهوری به رفتار فردی که در تاریکی شب در حال پرسی زنی در بین خودرو ها بودند شک و مدتی وی را تحت مراقبت خود قرار می دهند.

وی بیان داشت: متهم که متوجه حضور ماموران در محل شده بود، سعی کرد به صورت پیاده از محل متواری و محل امنی را برای خود پیدا کند که با عکس العمل سریع ماموران موجه و به ناچار تسلیم قانون شد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران ضمن دستگیری متهم، وی را مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در بازرسی انجام شده 6 دستگاه گوشی همراه و سه پاسپورت که متعلق به سایر افراد بود، کشف کردند.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اینکه متهم به جرم خود مبنی بر سرقت اموال مشکوفه اعتراف کرد، گفت: سارق برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختکان به کلانتری منتقل شد.

**
جمع آوری 347 معتاد متجاهر در مناطق مختلف پایتخت

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجراي طرح پاکسازي معابر و بزرگراه هاي شهر تهران از لوث معتادان متجاهر ، گفت: در اين طرح که در شبانه روز گذشته به اجرا در آمد 347 معتاد متجاهر جمع آوري شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده"، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، ضمن تشريح اين خبر، گفت: در پی پاسخگوئی به مطالبات شهروندان تهراني مبني بر پاکسازي مناطق آلوده، معابر و حاشيه بزرگراه هاي تهران از لوث معتادان متجاهر ، طرح پاکسازی مناطق اجرا شد.

وي بیان داشت: پاکسازي محيط هاي تفريحي و حاشيه بزرگراه هاي پايتخت از اولويت هاي اين طرح است که با بهره گيري از ظرفيت هاي پليس هاي تخصصي اجرا مي شود.

اين مقام انتظامي گفت: در طرح شب گذشته که در مناطق مختلف پایتخت اجرا درآمد 347 نفر از معتادان متجاهر جمع آوري شدند.

سرهنگ بخشنده با اشاره اینکه شهروندان می تواند گزارش مناطق آلوده را طی تماس تلفن با پلیس در جریان بگذارند، گفت: تامین مطالبات مردمی از اولویت های این طرح قرار داد.

 

**

موبایل قاپ حرفه ای به 30 فقره سرقت در تهران اعتراف کرد

رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر از شناسایی و دستگیری یک موبایل قاپ حرفه ای خبر داد و گفت: متهم به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما،سرهنگ "علی شریفی"   گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت گوشي تلفن همراه طي چند روز گذشته موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

وي افزود : در پی تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق با یک دستگاه موتورسیکلت به همراه همدستش اقدام به موبایل قاپی می کند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی 23 دستگاه گوشی همراه و تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 30 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

به گفته وی ،  تحقیقات برای دستگیری همدست این متهم از سوی پلیس ادامه دارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار