کد خبر: 931243
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
پسر ۱۴‌ساله‌ای هنگام کبوتر‌بازی با چهار نفر از دوستانش در ساختمان هفت طبقه‌ای در جنوب تهران به طرز مشکوکی به پایین سقوط کرد و جان باخت.
پسر ۱۴‌ساله‌ای هنگام کبوتر‌بازی با چهار نفر از دوستانش در ساختمان هفت طبقه‌ای در جنوب تهران به طرز مشکوکی به پایین سقوط کرد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار ما، روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه امسال بود که مأموران پلیس با تماس چهار پسر نوجوان از مرگ پسر ۱۴‌ساله‌ای حوالی بزرگراه شهید محلاتی در جنوب تهران با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد پسر ۱۴‌ساله‌ای به نام حامد روبه‌رو شدند که دوستانش مدعی بودند در تصادفی جان باخته است. دوستان پسر فوت شده گفتند در حال بازی بوده‌اند که خودرویی به دوستشان برخورد کرده و به سرعت هم ازمحل فرار کرده است. در حالی که بررسی‌های فنی حکایت از این داشت در آن ساعت هیچ تصادفی در آن محل رخ نداده است و از طرفی هم هیچ یک از اهالی محل متوجه تصادف نشده‌اند مأموران دوستان پسر ۱۴‌ساله را مورد تحقیق قرار دادند. مهرداد یکی از دوستان حامد در شرح ماجرا به مأموران گفت: پدرم سرایدار ساختمان هفت‌طبقه قدیمی است. امروز در حالی که پدرم از ساختمان بیرون رفته بود من همراه حامد و دیگر دوستانم داخل ساختمان بودیم که برای کبوتر‌بازی به پشت‌بام رفتیم. در حال کبوتر بازی بودیم که حامد روی خرپشته رفت و می‌خواست از روی خرپشته ساختمان هفت‌طبقه روی خرپشته ساختمان دیگری بپرد. هر چقدر او را التماس کردیم که از روی خرپشته پایین بیاید فایده‌ای نداشت که هنگام پریدن به پایین پرتاب شد. ما فقط صدای مهیبی شنیدیم و بعد دیدیم در حیاط خلوت ساختمان ما افتاده است. پس از این حادثه خیلی ترسیدیم و تصمیم گرفتیم جسد دوستمان را به داخل خیابان منتقل کنیم و با صحنه‌سازی ادعا کنیم خودرویی با حامد تصادف کرده و او را کشته است.
صبح دیروز در حالی که چهار پسر نوجوان برای تحقیق به دادسرای امور جنایی آمده بودند، پدر حامد از مهرداد به اتهام بر هم زدن صحنه حادثه و فریب مأموران شکایت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار