کد خبر: 931325
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.

جوان آنلاین: ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.

ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبردادند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

سلام و احترام محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و مقتدای امت، حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته

سپاس ذات ایزدی را که شعور و اختیاربه انسان عرضه داشت تا به شناخت حق، تبعیت از ولایت مجرای سیره توحیدی مومنان شود.

اما پس از حمد، بستن عهدی دوباره به شکرانه نعمت ولایت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی. ما زنان که در کلام شریعت مبین اسلام به عنوان گوهر تمدن سازی معرفی شدیم تا از دامان مان مسافران زمینی سفر به اعلای مقامات برین را آغاز کنند، امروز که الگوی هدایت اسلام بر مدار اصالت خود (امت و امامت) به جهان بشری در بستر انقلابی بر مدار حق عرضه شده بر خود لازم دانستیم عهدی دوباره با امام و مقتدای مان ببندیم تا چشمان طمع دشمن به قشر فرهنگ ساز جامعه را کور کنیم.

امام بزرگوار، ما زنان انقلابی با حدیث ثقلین ذوب در ولایت اهل بیت علیه السلام شدیم و با روایت مقبوله عمر ابن حنظله به جایگاه ولایت پس از غیبت پی بردیم و دانستیم در عصر حاضر از مسیر انقلاب اسلامی با هدایت مدبرانه شما است که به سفینه نجات حسینی میرسیم.

امام عزیز، پس از درک این واقعیت، پا به پای مردان و گاه پیشاپیش ایشان چادر همت به کمر بسته و در مقابله با طاغوت جنگیدیم و انقلاب کردیم و دفاع مقدس را با پاره‌های تن مان به ثمر نشاندیم. تازه خواستیم در پناه خیمه ولایت مأوا گیریم و به انسان سازی زهرایی بپردازیم که دشمنان از چپ و راست با جذبه شعار‌های دل فریب تساوی، آزادی و ...، زن را به سرعت به سوی باتلاقی کشاندند که نامش عدالت جنسیتی بود و مرامش تهاجم فرهنگی! در واقع عدالت نبود، بردگی مدرنی بود که از مدت‌ها پیش زنان جهان را به ورطه نابودی می‌کشید که با ستایش از جذابیت‌های ظاهری زن، آغاز می‌شد و سرانجامش جز از بین بردن هویت انسانی نبود؛ و در این هیاهو که زنان و دختران را به خود جلب می‌کرد تنها یک مأوا برای حفظ هویت زن و ریحانه خدا باقی ماند هم آن که فرمود: «ما در مساله زن موضع حمله داریم» حقیقتی که حتی برخی اندیشمندان آن را درک نکرده و چشم و گوش بسته به سوی اجرای اسناد غربی حرکت کردند؛ و ما به این مأوا دلخوش و سرمست حضور نگهبان همیشه بیدار، گاه غافل از وظیفه، کار را سست و رها کردیم و اکنون شرمنده ایم که در این عرصه غفلت کرده و اجازه دادیم که جامعه به سمت اجرای اهداف شیاطین بزرگ جهانی پیش رود.

رهبرم! ما دختران و مادران ایران زمین شرمنده ایم که اجازه دادیم دشمن در پرده استعمار نوین هویت، حجاب و فرهنگ دینی و اسلامی ما را استثمار کند و شرمنده ایم که به تاکیدات شما بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان سطحی نظر کردیم و عمل.

اما امروز می‌دانیم که کلمات اعلای دین مبین که از زبان ولایت صادر می‌شود، ناموس عقاید و فرهنگ ما است؛ پس بر این مدار با شما عهد و پیمان می‌بندیم که مدافع حرمت حریم اسلام و ولایت باشیم و اجازه ندهیم صحنه آرایی‌ها و کوته فکری‌های دشمنان دوست نما که با نفاق و موضع گیری‌های خائنانه آب به آسیاب دشمن میریزند، موریانه وار درخت تنومند انقلاب را از درون بپوسانند.

رهبرم! از آن زمان که فرمان آتش به اختیار شما را با گوش جان شنیدیم با خود عهد بستیم زینب وار وارد میدان شده و در مسیری که با بیانات مصباح گونه تان مشخص نمودید بجنگیم حتی اگر مانند آسیه و مریم تنها باشیم.

به سبک ام ابی‌ها سلام الله علی‌ها دست کودکان مان را گرفته و درب تک تک خانه‌ها را خواهیم زد و مردم را نسبت به کید و مکر دشمن آگاه خواهیم ساخت تا بار دیگر علی زمان مجبور به تحمل رنج خانه نشینی نشود و به شیوه عقیله بنی هاشم سلام الله علی‌ها درد غربت ایمان و اصالت انسانی را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

امام و مقتدایمان! امروز با زبان کوبنده اعلام می‌کنیم که قدرتمند و با شجاعت برای یاری دین خدا و نایب امام عصر در صحنه حاضر شده ایم و اعلام می‌کنیم که صحنه آرایی‌های دشمن از جمله سخن از سه ماه‌های خیالی برای براندازی نظام و تحریم و مشکلات معیشتی ذره‌ای از قدرت ایمان و همراهی ما با نایب امام زمان (عج) کم نخواهد کرد هر چند که مجلس ما رییس محور باشد و برخی از دولتمردان ما مشغول به دل مشغولی‌های غرب.

در پایان خداوند متعال را شاکریم بر نعمت ولایت و آرزوی طول عمر با برکت از عمق جان بر این نعمت عظیم داریم تا به دستان مبارکش پرچم با شکوه تنها کشور شیعه به دستان پر خیر برکت منجی عالم بشریت تحویل داده شود که ان شاالله تمدنی بسازیم مهدوی و انسان ساز؛ و من الله توفیق

"سید علی تنها نیست"

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
خواهرم بهترین حضورشما درصحنه حجابتان وبهترین عملتان اطا عطا ت ازفرامین ولی امر مسلمین جهان وانجا م واجبا ت وتر محر مات قراردهید با تشکر جا نبازجنگ تحمیلی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار