کد خبر: 931420
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
گزارش سازمان پزشکی قانونی که تأیید کرد مرد شیشه‌ای به علت جنون، همسر بی‌گناهش را به قتل رسانده است، سبب شد تا متهم بعد از اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص و سپس آزاد شود.
به گزارش خبرنگار ما، ظهر روز ۲۷‌اردیبهشت سال قبل بود که قاضی محسن مدیر‌روستا با تماس مأموران کلانتری‌۱۵۷ مسعودیه از قتل زن جوانی در خانه‌اش حوالی مسعودیه با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه داخل حمام طبقه چهارم ساختمان مسکونی با جسد زن ۴۷‌ساله‌ای به نام زهره روبه‌رو شدند که طناب پرده‌ای به دور گردنش پیچیده شده بود. نخستین معاینات پزشکی قانونی نشان داد مقتول بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.
همچنین مشخص شد شوهر ۵۰‌ساله مقتول لحظاتی قبل با اداره پلیس تماس گرفته و اعلام کرده است که همسرش را داخل حمام خانه‌اش به قتل رسانده است که پس از اعلام این خبر مأموران در محل حاضر می‌شوند و جسد مقتول را در حالی که شوهرش بالای سرش نشسته بوده کشف می‌کنند.
بدین ترتیب مرد ۵۰‌ساله به اتهام قتل همسرش بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
متهم در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: ۲۴‌سال قبل با همسرم ازدواج کردم. زندگی ما ابتدا خوب بود و در حال حاضر دو دختر داریم، اما چند سالی است که همسرم به من مشکوک شده که متوجه شدم برای اینکه مرا ردیابی کند دستگاه جی‌پی‌اس در شکمم کار گذاشته است. به خاطر همین موضوع ما همیشه با هم مشاجره لفظی داشتیم و گاهی هم کتک‌کاری می‌کردیم. روز حادثه دو دخترم در مدرسه بودند که با همسرم در مورد دستگاه جی‌پی‌اس مشاجره کردم. وقتی درگیری ما بالا گرفت تصمیم گرفتم او را کتک بزنم که به حمام گریخت و من هم به دنبالش رفتم و طناب پرده‌ای که در دست داشتم به دور گردنش انداختم و پیچاندم.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن صحت سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد. در حالی که پزشکی قانونی اعلام کرده بود متهم هنگام حادثه جنون داشته است دو دختر مقتول در دادسرای امور جنایی حاضر شدند و پدرشان را بخشیدند. بنابراین متهم برای درمان راهی بیمارستان روانی شد تا اینکه چند روز قبل پزشکان بیمارستان روانی اعلام کردند حال روانی و جسمی متهم بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده است. پس از اعلام مرخص شدن متهم از بیمارستان، پدر مقتول به دادسرای جنایی رفت و برای دامادش به اتهام قتل دخترش درخواست قصاص کرد. از آنجایی که قاتل هنگام حادثه جنون داشته است، مقرر شد عاقله متهم سهم دیه پدر مقتول را پرداخت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار