کد خبر: 931727
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
فروش آنلاین یکی از بهترین راهکارهای فروش کالا و خدمات با کمترین هزینه است. با افزایش کاربران اینترنت، کسب و کارها اعم از سنتی و آنلاین ضرورت حضور در فضای وب و فروش اینترنتی را احساس می‌کنند.

فروش آنلاین یکی از بهترین راهکارهای فروش کالا و خدمات با کمترین هزینه است. با افزایش کاربران اینترنت، کسب و کارها اعم از سنتی و آنلاین ضرورت حضور در فضای وب و فروش اینترنتی را احساس می‌کنند.

بسیاری از کسب و کارهای متوسط و کوچک امکان راه اندازی سایت مستقل را ندارند و از این رو به دنبال راهکار مناسبی برای فروش آنلاین محصولات خود هستند. شرکت‌های بازاریابی اینترنتی یک راهکار مناسب برای حل این مشکلات هستند.

شرکت بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی به جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت می‌پردازد و شرکت‌های بازاریابی اینترنتی به مجموعه‌هایی اطلاق می‌شود که خدمات جذب و حفظ مشتری در فضای اینترنت را تسریع می‌کنند.

فراهم آوردن بستر مناسب جهت فروش کالا و خدمات در اینترنت از اهداف عمده شرکت‌های بازاریابی اینترنتی است.

راه اندازی فروشگاه آنلاین برای کسب و کارهایی که تازه به فضای اینترنت وارد شده اند کار ساده ای نیست. برخی شرکت‌ها هم در اهداف بازاریابی خود جایی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ندارند این مجموعه‌ها به همراه کسب و کارهایی که دوست دارند محصولات خود را از کانال های مختلف به دست مصرف کننده برسانند می‌توانند به سادگی از خدمات شرکت‌های بازاریابی اینترنتی استفاده کنند.

برخی از مزایای شرکت‌های بازاریابی اینترنتی عبارت است از:

عبور از محدودیت‌های مرز‌های جغرافیایی
دسترسی ۲۴ ساعته به مشتریان
اعتماد بیشتر مشتریان به واسطه اعتماد به شرکت‌های بازاریابی اینترنتی
کاهش هزینه‌های فروش
استفاده از امکانات و بستر آماده شده
مشاوره و راهنمایی برای فروش بهتر
تنوع محصولات ارائه شده
جذب مشتری، فروش و بازاریابی محصولات توسط شرکت بازاریابی اینترنتی

یکی از شرکت‌های بازاریابی اینترنتی که بستر مناسبی را برای خرید و فروش در دستر اینترنت فراهم آورده است شرکت ایران بازار است.

ایران بازار چیست و چه مزایایی دارد؟

«شرکت پرسیا تجارت بازار ایرانیان» با نام تجاری ایران بازار به عنوان یک شرکت بازاریابی اینترنتی معتبر با پیروی از قوانین کسب و کار جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای خرید و فروش در فضای اینترنت فراهم آورده است.

تیم حرفه ای ایران بازار این امکان را برای صاحبان کالا و خدمات دارای مجوز فروش در صنف خود فراهم آورده که بدون نیاز به هزینه‌های گزاف طراحی و پیاده سازی سایت‌های فروشگاهی محصولات خود را از طریق سایت ایران بازار به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه کنند.

ایران بازار کلیه آموزش‌های لازم برای ثبت کالا و خدمات را برای فروشندگان سراسر کشور فراهم می‌آورد.

برخی از مزایای ایران بازار برای فروشندگان عبارت است از:

جذب مشتری برای کالا‌ها توسط ایران بازار
استفاده رایگان از پنل اختصاصی فروشندگان
دسترسی به آمار فروش دقیق

چه کسانی می توانند به فروشندگان ایران بازار بپیوندند؟

کلیه کسب و کارهایی که در زمینه‌های موبایل و تبلت،کالای دیجیتال،لوازم خانگی،مد ولباس،مادرو کودک،زیبایی و سلامت، ورزش و سرگرمی،فرهنگ و هنر،ابزارآلات،خودرو،پت شاپ و هدایا فعالیت می‌کنند می‌توانند محصولات خود را در ایران بازار عرضه کنند و به صورت اینترنتی به فروش برسانند.

ایران بازار یک راه حل جدید برای فروش آنلاین محصولات و خدمات شما

فرقی نمی‌کند شما لوازم شکار می‌فروشید یا در زمینه تولید و عرضه کیف ورزشی مشغول فعالیت هستید همه کسب و کارهای دارای مجوز می‌توانند محصولات خود را در ایران بازار عرضه کنند.

تنها کافی است در پنل فروشندگان ایران بازار ثبت نام کنید، شرایط و ضوابط عضویت را بپذیرید و پس از تایید مجوز فروش پنل شما فعال شده و می‌توانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید.

 ایران بازار یک راه حل جدید برای فروش آنلاین محصولات و خدمات شما

شرایط عضویت در فروشندگان ایران بازار چیست؟

کلیه فروشندگانی که دارای پروانه کسب و یا مجوز کسب و کار باشند
فروشندگان تنها حق دارند در دسته‌ای که مجوز کسب و کار دارند محصولات خود را ارائه کنند
صورت حساب فروشندگان به صورت حرفه‌ای و هفتگی تسویه می‌شود
فروشنده به صورت روزانه به پنل خود دسترسی داشته و می‌تواند موجودی و قیمت‌های خود را به روز کند

ایران بازار چه خدماتی را به فروشندگان ارائه می‌کند؟

تهیه عکس حرفه‌ای از کالا و خدمات شما توسط عکاس حرفه‌ای
تولید محتوای اثرگذار و مناسب برای محصولات
ثبت و عرضه محصول در سایت
بازاریابی آنلاین برای محصولات شما
پیگیری فروش و ارائه محصولات
در اختیار قرار دادن آموزش استفاده از پنل فروش ایران بازار

نتیجه گیری

فروش یک فرآیند پیچیده و پر هزینه است که بخش زیادی از تمرکز ارائه کنندگان محصولات و خدمات را به خود مشغول می‌دارد. حضور در فضای آنلاین و فروش اینترنتی یکی از ضروریات بازار در عصر حاضر است اما بسیاری از کسب و کارها امکانات لازم برای طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین را نداشته و یا به سبب سیاست گذاری‌های خود تمایلی به راه اندازی فروشگاه آنلاین مستقل ندارند.

ایران بازار به عنوان یک شرکت بازاریابی اینترنتی معتبر امکان حضور در فضای اینترنت را برای شما فراهم آورده تا به صورت رایگان در فضای بزرگ بازار ایران فروشنده شوید.

همه فروشندگان اعم از اینکه لوازم شکار می‌فروشند یا عرضه کننده لوازم ورزشی و کیف ورزشی هستند می‌توانند با ارائه مجوز فروش محصولات خود در این سایت پنل فروش اختصاصی داشته باشند و به صورت روزانه محصولات خود را به فروش برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار