کد خبر: 931914
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
مدیرعامل انجمن موسیقی از تلاش برای تغییر شیوه انتخاب مدیران انجمن موسیقی استان‌ها، برگزاری یک گردهمایی و برپایی جشنواره‌های استانی موسیقی فجر سخن گفت.
مدیرعامل انجمن موسیقی از تلاش برای تغییر شیوه انتخاب مدیران انجمن موسیقی استان‌ها، برگزاری یک گردهمایی و برپایی جشنواره‌های استانی موسیقی فجر سخن گفت.

علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در باره تازه‌ترین فعالیت‌های انجمن توضیح داد: انجمن موسیقی ایران در حال بررسی امکان تغییر نحوه انتخاب مدیران شعب انجمن موسیقی استان‌هاست تا مکانیسمی اتخاذ شود که تا قبل از صدور حکم نهایی آن‌ها همه هنرمندان فعالِ استانی با اکثریت آرا تیم اجرایی انجمن موسیقی استانشان را انتخاب کنند. وی در توضیح بیشتر صحبت‌هایش عنوان کرد: یعنی شیوه معرفی مدیر برآیند نظرات هنرمندان فعال آن استان باشد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بعد از طی این فرآیند، مدیر انتخاب‌شده را به دفتر مرکزی انجمن موسیقی ایران معرفی کند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ادامه داد: فرآیند فعلی انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و سپس مدیر شعب استانی انجمن موسیقی به این ترتیب است که از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هشت نفر به انجمن موسیقی ایران معرفی می‌شوند و همکارانم در انجمن، ضمن بررسی رزومه افراد، چهار نفر از آن‌ها را به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب می‌کنند و پس از طی این فرآیند، افراد انتخاب‌شده در اولین جلسه که با حضور نماینده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، مدیر شعبه استانی انجمن موسیقی را انتخاب و او را برای صدور حکم به دفتر مرکزی معرفی می‌کنند. ثابت‌نیا با اعلام اینکه در حال بررسی امکان تغییر این شیوه هستند، بیان کرد: احکام هیئت‌مدیره‌ها از مرداد ۹۷ تا مرداد ۹۸ صادر شده است و امیدواریم شرایطی برای تغییر زیرساخت‌ها مهیا شود تا شیوه انتخاباتی جدیدی برای دوره‌های بعدی اعمال گردد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از برگزاری یک گردهمایی سراسری در آبان ماه امسال با حضور مدیران شعب انجمن موسیقی استان‌ها در تهران یا یکی از شهر‌های کشور خبر داد و گفت: قرار است در این گردهمایی به بحث «آمایش سرزمینی موسیقی» و جمع‌آوری اطلاعات هنرمندان فعال استان‌ها و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی که یکی از مهم‌ترین موارد مورد تمرکز این گردهمایی است، بپردازیم.
ثابت‌نیا در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: چندی پیش از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره‌های استانی موسیقی فجر به انجمن موسیقی ایران واگذار شد که امیدوارم با همکاری هنرمندان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها شاهد برگزاری برنامه‌هایی شاخص در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار