کد خبر: 931947
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
مردی که با همدستی زن جوان سوار بر موتورسیکلت پالس سفید اقدام به سرقت طلای کودکان می‌کرد سرانجام به دام پلیس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت طلای کودکان به مأموران پلیس تهران گزارش شد. یکی از شاکیان به مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: لحظاتی قبل دختربچه‌ام مقابل خانه‌مان مشغول بازی بود، وقتی وارد خانه شد، گفت که زن جوانی گوشواره‌هایش را از گوش‌هایش باز کرد و سوار موتور شد و رفت. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده تشکیل و تحقیقات برای بازداشت زن و مرد سارق به جریان افتاد. بررسی‌ها در این‌باره در جریان بود که شکایت‌های مشابهی در محله‌های پارک سفید، قنات کوثر و خاک سفید به مأموران پلیس گزارش شد، مشخصاتی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشته بودند حکایت از این داشت که تمام سرقت‌ها از سوی زن و مردی موتورسوار رقم خورده است. آن‌ها با پرسه در پارک‌ها یا محله‌های آسیب‌پذیر، دختربچه‌های خردسال را شناسایی می‌کردند و در فرصتی مناسب طلای آن‌ها را سرقت و بعد فرار می‌کردند.
در حالی که تعداد شاکیان به ۱۲ نفر رسیده بود، تیم‌های عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از سرقتی مشابه باخبر شدند و بعد از حضور در محل راکب موتورسیکلت پالس سفید که قصد فرار از محل را داشت، بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. البته او در اولین بازجویی‌ها گفت که در جریان سرقت نقشی نداشته، اما وقتی گوشواره‌های کودک در جیب‌هایش پیدا شد به جرمش اعتراف کرد. او گفت: از مدتی قبل با زنی ۲۷ ساله آشنا شدم و تصمیم گرفتیم به این شیوه از کودکان سرقت کنیم. بنابراین با پرسه در محل‌های خلوت گوشواره و طلای دختربچه‌ها را سرقت و به مالخری در تهرانپارس می‌فروختیم.
بعد از اعتراف متهم، ۱۲ نفر از کسانی که در کلانتری طرح شکایت کرده بودند متهم را شناسایی کردند. منصور حشمتیان، کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: از آنجا که احتمال می‌رفت متهم در جریان سرقت‌های بیشتر نقش داشته باشد، پرونده برای بررسی و کشف جرائم بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. این سارق در بازجویی‌ها گفت: از چهار ماه قبل سریال سرقت از کودکان را شروع کردم و در این مدت ۴۵ فقره سرقت انجام دادم. تحقیقات پلیس برای بازداشت همدست متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار