کد خبر: 932181
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
شکست تیم آقای خاص در شب پیروزی رئال و بایرن‌مونیخ
پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ را موقتاً از بحران خارج کرد. در شب اول هفته سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها دو تیم بحران‌زده اروپا با غلبه بر حریفان خود فعلاً به آرامش رسیدند. این در حالی است که باخت خانگی منچستریونایتد برابر یووه آقای خاص را دوباره رودرروی هواداران دوآتشه این تیم قرار داده است.
شيوا نوروزی
پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ را موقتاً از بحران خارج کرد. در شب اول هفته سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها دو تیم بحران‌زده اروپا با غلبه بر حریفان خود فعلاً به آرامش رسیدند. این در حالی است که باخت خانگی منچستریونایتد برابر یووه آقای خاص را دوباره رودرروی هواداران دوآتشه این تیم قرار داده است.
 
تمهیدات کواچ
غلبه بر آ. اک آتن برای باواریایی‌ها از نان شب هم واجب‌تر بود. نیکو کواچ که این روز‌ها زیر تیغ منتقدان است با برد ۲ بر صفر شاگردانش خیالش تا حدودی راحت شد. البته آژاکس هم با یک گل بنفیکا را برد تا تیم هلندی صدرنشین گروه E. شود و بایرن هفت امتیازی پشت سر آژاکس قرار گیرد. سرمربی بایرن روند تیمش را مثبت ارزیابی کرد: «بسیار خوب بازی کردیم. کنترل توپ دست ما بود و بر حریف اقتدار کامل داشتیم. بازی حساس و دشواری بود و محک خوبی برای صبر و حوصله ما به حساب می‌آمد. گل اول، کلید پیروزی ما بود. من از نحوه بازی در این دیدار و نتیجه‌ای که از آن به دست آمد، کاملاً راضی هستم.»
 
نفس راحت
با اینکه انتظار می‌رفت رئالی‌ها در برنابئو به راحتی از سد ویکتوریا پلژن بگذرند، اما شاگردان لوپتگی به سختی و با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دادند. قو‌های سفید در حالی بعد از شش بازی طعم برد را چشیده‌اند که هفته آینده ال‌کلاسیکو را هم در پیش دارند. سرمربی کهکشانی‌ها که در آستانه اخراج قرار داشت حالا با این نتیجه به آینده امیدوار است: «مهم‌ترین مسئله سه امتیاز این بازی بود. من مثبت‌اندیش هستم. ما این بازی را بردیم و به روند ناکامی‌مان پایان دادیم. پیروزی‌هایی که در ادامه کسب می‌کنیم، کمک می‌کند تا به زودی به آرامش برسیم. با جوی آرام‌تر در تیم نتایج بهتری هم رقم خواهد خورد.» با پیروزی ۳ بر صفر رم بر زسکای مسکو صدر جدول به رمی‌ها رسید و رئال هم در رده دوم ایستاد.
 
بانوی پیر روی ابر‌ها
با اینکه انتظار می‌رفت من‌یونایتد قدر بازی در اولدترافورد را بداند و با ارائه یک بازی منطقی حداقل یک امتیاز از حریف ایتالیایی‌اش بگیرد، اما با یک گل به یوونتوس باخت تا چهار امتیازی باقی بماند. خوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی تلاش کرد باخت تیمش را گردن قدرت زیاد یووه بیندازد: «بعد از تساوی برابر والنسیا می‌دانستیم که باید با این تیم برای رتبه دوم مبارزه کنیم. یوونتوس هفت سال متوالی است که قهرمان سری آ. شده و طی چند سال اخیر نیز دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. این تیم مهاجمانی مانند مانژوکیچ، ایگواین و دیبالا را در اختیار داشت و باز هم خواهان بازیکنان بزرگ‌تری بود. یوونتوس، باشگاه بزرگی است که بهترین بازیکنان دنیا را می‌خواهد. آن‌ها به دنبال آینده‌ای بزرگ هستند، یوونتوس می‌خواهد فاتح سه‌گانه شود، چراکه در ایتالیا همیشه قهرمان است.» آلگری، سرمربی یوونتوس که رونالدو ستاره تیمش را در اختیار نداشت از عملکرد بازیکنانش قدردانی کرد: «خوشبختانه برابر تیم بزرگ و خوب منچستریونایتد با تمرکز بالایی بازی کردیم و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. در دست داشتن توپ و میدان در خانه یونایتد آسان نیست. ما هنوز اشتباهاتی در میدان داریم که باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. در این دیدار ثابت کردیم تیمی هستیم که می‌دانیم در وقت مناسب چگونه ظاهر شود.» یانگ بویز و والنسیا هم به تساوی یک – یک رضایت دادند.
 
یکه‌تازی سیتی
در گروه F. منچسترسیتی به عنوان اصلی‌ترین مدعی بردی دیگر به دست آورد و این‌بار با سه گل شاختار را شکست داد. گواردیولا، سرمربی آبی‌ها نیز همچنان از بازی بازیکنانش رضایت کامل دارد: «بسیار خوب بازی کردیم و کاملاً فوتبال خوب و بی‌نقصی ارائه دادیم. شکست در بازی برابر لیون کار ما را سخت کرد. بعد از برتری در دقایق پایانی برابر هوفنهایم در شرایط خوبی قرار گرفتیم و حالا با برتری در این دیدار سرنوشت دست خودمان است. چیزی که من را خیلی خوشحال کرده، این است که تیمم بازی خیلی خوبی ارائه داد. صرف‌نظر از نتیجه که برای ما ارزشمند بود، شیوه بازی بسیار خوبی برابر حریف داشتیم.» تساوی ۳-۳ هوفنهایم و لیون هم به سود من‌سیتی بود و این تیم با شش امتیاز صدرنشین شد و از لیون پیشی گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار