کد خبر: 932182
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
بدون شک، اما مهم‌ترین دیدار روز دوم، مصاف استقلال با سپاهان اصفهان است. بعد از پیروزی جنجالی هفته گذشته برابر نساجی با آن پنالتی پرحرف و حدیث که سپاهان را تا یک قدمی صدر جدول بالا کشید، حالا قلعه‌نویی باید خود را آماده یکی از حساس‌ترین دیدار‌های نیم‌فصل اول کند.
هفته دهم رقابت‌های لیگ امروز با برگزاری سه دیدار ذوب- پیکان، نساجی –گسترش فولاد و نفت مسجدسلیمان – پدیده استارت می‌خورد و بازی‌های این هفته با چهار دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند؛ مصاف تراکتورسازی تبریز- سپیدرود رشت‏، رویارویی پارس جنوبی جم- صنعت نفت ‏آبادان و دربی خوزستان فولاد – استقلال خوزستان. بدون شک، اما مهم‌ترین دیدار روز دوم، مصاف استقلال با سپاهان اصفهان است. بعد از پیروزی جنجالی هفته گذشته برابر نساجی با آن پنالتی پرحرف و حدیث که سپاهان را تا یک قدمی صدر جدول بالا کشید، حالا قلعه‌نویی باید خود را آماده یکی از حساس‌ترین دیدار‌های نیم‌فصل اول کند. زردپوشان اصفهانی که بعد از چند فصل توانستند به دوران اوج خود بازگردند، بعد از سه برد پیاپی عصر جمعه (۱۶:۴۵) در آزادی مهمان استقلال هستند. دیداری که بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته دهم خواهد بود، نه فقط، چون سپاهان سودای صدرنشینی دارد و در انتظار کوچک‌ترین لغزشی از سوی پدیده است، از آن جهت که قلعه‌نویی به عنوان یک مربی استقلالی همواره سعی کرده در بازی‌های رو‌در‌رو با آبی‌پوشان پایتخت ثابت کند که جدایی از این تیم به ضررش تمام نشده و این استقلال بوده که بابت از دست دادن او متضرر شده است. همین نگاه، همواره دیدار‌های قلعه‌نویی با استقلال را به اوج حساسیت رسانده، خصوصاً حالا که استقلالی‌ها با حضور در رده پنجم جدول در پی جایگاهی بهتر هستند. نخستین رویارویی شفر و قلعه‌نویی به دیدار برگشت فصل گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن برمی گردد. دیداری که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بود و در یک سوی آن یاران شفر از روی زمین و از سمت دیگر شاگردان قلعه‌نویی از آسمان به دنبال برتری بودند که دست آخر هم برد با ذوبی‌های اصفهانی بود. این رقابت بی‌تردید حالا تنگاتنگ‌تر از فصل قبل خواهد بود، چراکه استقلال امسال با شفر نتوانسته خوب نتیجه بگیرد و قلعه‌نویی هم بدش نمی‌آید با به رخ کشیدن توانایی‌های تیمش به استقلال گوشزد کند که چه ضرری بابت از دست دادن او کرده است!
مسئله‌ای که حساسیت‌ها را نه فقط درون مستطیل سبز که روی نیمکت دو تیم نیز به اوج خود می‌رساند، اما باید دید کدام یک می‌تواند از این جدال سربلند بیرون بیاید، شفر یا قلعه‌نویی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار