کد خبر: 932256
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
شب گذشته آخرین قسمت سریال پر مخاطب «دلدادگان» پخش شد. پایان بندی بد و دور از انتظار، باعث شد اعتراضات زیادی از سوی مخاطبان در فضای مجازی به این سریال صورت بگیرد. پس از این انتقادات بابک کائیدان یکی از نویسندگا ن. سریال با انتشار یادداشتی درباره این پایان بندی و شایعه سانسور تلویزیون توضیح داد. این در حالی است «شاهرخ استخری» بازیگر نقش «هاتف» این پایان بندی را به دلیل عدم حضور خانم پانته‌آ بهرام در سکانس نهایی، عنوان کرد و نوشت: «خانم بهرام کاش می‌مانید تا سریال با پایان بندی دیگری تمام میشد».
سرویس فرهنگی«جوان آنلاین»؛ بهنام صدقی: شب گذشته آخرین قسمت سریال پر مخاطب «دلدادگان» پخش شد. پایان بندی بد و دور از انتظار، باعث شد اعتراضات زیادی از سوی مخاطبان در فضای مجازی به این سریال صورت بگیرد. پس از این انتقادات «بابک کائیدان» یکی از نویسندگان سریال با انتشار یادداشتی درباره این پایان بندی و شایعه سانسور تلویزیون توضیح داد. این در حالی است «شاهرخ استخری» بازیگر نقش «هاتف» این پایان بندی را به دلیل عدم حضور « پانته‌آ بهرام» در سکانس نهایی، عنوان کرد و نوشت:«ارغوان نبايد تير ميخورد ،خانم بهرام نازنين درست ميگن ، يه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن كه اگه اجازه بدين يكى از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف كشته بشه ولى ٢ تا صداى شليك شنيده ميشد كه يكيش گلوله نا قابلى بود كه افسانه به هاتف ميزد.. قضاوت نميكنم شمارو خانم بهرام ، اى كاش ميموندين و همه ى تيم با هم پايان بهترى رو براى سريالى كه مردم دوست داشتن رقم ميزديم، احساس كردم مردم حق دارن بدونن اين پايان، سليقه تيم دلدادگان و حتى سازمان صدا و سيما نبود».
 
«ایرج محمدی»، تهیه کننده سریال «دلدادگان»درباره حاشیه‌های فینال و آخرین قسمت این سریال با «جوان آنلاین» گفت و گو کرد.
 
پایان بندی ایده ال همراهی مخاطبان است

ایرج محمدی، تهیه کننده سریال «دلدادگان» در خصوص آخرین قسمت و مخصوصا پایان بندی این سریال می‌گوید: «به نظر من به عنوان یک تهیه کننده پایان بندی یک سریال این است که آن سریال توانسته باشد مخاطب را از ابتدا تا آخرین قسمت به دیدن و پیگیری داستان و قصه اش ترغیب کند. این شرط اصلی و لازمه یک سریال موفق و موفقیت یک سریال است. اینکه آن سریال بتواند به لحاظ مضمون، محتوا و داستان اثرگذار بوده و این اثر گذاری را تا انتها حفظ کند.

قطار خانواده «دلدادگان» به خاطر مشکلات مالی به ایستگاه آخر نرسید

محمدی درباره شایعات درباره آخرین قسمت این سریال و پایان بندی اش می‌گوید: «از آنجایی که صدا و سیما به عنوان یک نهاد مهم مدتی است با مشکل مالی رو به رو است، این مشکل مالی به سریال ما نیز منتقل شد و همین باعث شد که ما نتوانیم از پس تامین خواسته‌های مالی خانم پانته‌آ بهرام برآییم».
محمدی ادامه داد: «وقتی صدا و سیما سریالی را شروع می‌کند، انگار خانواده‌ای را به دور هم جمع می‌کند. وقتی اعضا نتوانند نیاز‌ها و خواسته‌های یکدیگر را فراهم کنند، مطمئنا این خانواده از هم می‌پاشد. حداقل با تمام حمایت‌هایی که سازمان از این پروژه داشت، با مشکل مالی رو به رو شدیم و متاسفانه با وجود این که تمام عوامل در تنگنای مالی با یکدیگر همکاری می‌کردند، اما به ناچار یکی از بازیگران اصلی خود که هنرمندی توانا و قهار هم هستند را از دست دادیم و به جمع بندی سکانس فینال نرسیدیم. قطار خانواده «دلدادگان» به خاطر مشکلات مالی به ایستگاه آخر نرسید.»

در برابر تعهدی که به مردم داریم، مسئول هستیم

این تهیه کننده در خاتمه تاکید می‌کند: من معتقدم ما در برابر تعهدی که به مردم داریم، مسئول هستیم و باید در تمام سختی‌ها در کنار هم باشیم و این کار را به نحو احسنت به اتمام برسانیم. برای خانم بهرام آرزوی موفیقت می‌کنم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
1
یک زمانی همه در مورد سریال تلویزیون حرف میزدند. الان من حتی یک نفر هم نمی شناسم سریال های تلویزیون را ببینه و حرفی در موردش بزنه. بهتره تلویزیون تعطیل بشه
محمد
|
Germany
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
1
بنظرم خانم آ بهرام بجای پول کمی هم بفکر تعهد خودش هم بود چون با این کار محبوبیتش را در بین مردم از دست داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار