کد خبر: 932295
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
خواننده مشهور ایرلندی در توئیتر نوشت: «به مسلمان شدنم افتخار می‌کنم»
این شنِید اوکانر خواننده نامدار ایرلندی که در سال ۱۹۹۹ کشیش شده بود اعلام کرد نام خود را به «شهدا دایوید» تغییر داده و مسلمان شده است و در توئیتر نوشت «افتخار می‌کند که مسلمان شده است».
فرزین ماندگار
این شنِید اوکانر خواننده نامدار ایرلندی که در سال ۱۹۹۹ کشیش شده بود اعلام کرد نام خود را به «شهدا دایوید» تغییر داده و مسلمان شده است و در توئیتر نوشت «افتخار می‌کند که مسلمان شده است».
به گزارش «جوان» این خواننده ایرلندی در سال ۱۹۹۰ به دلیل بازخوانی ترانه «هیچ چیز با تو قابل مقایسه نیست» از آثار پرنس، خواننده سرشناس پاپ در امریکا، به موفقیت جهانی دست یافت. او که اعلام کرده مسلمان شده در پیامی در توئیتر از طرفداران مسلمانش به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.
وی نوشت: به مشرف شدن به دین اسلام افتخار می‌کنم. این امر نتیجه طبیعی است که می‌تواند هر فرد آگاه از امور دینی به آن دست یابد. همه کتاب‌های مقدس «انسان را» به دین اسلام رهنمون می‌کند که این دین «ما را از» همه کتاب‌های مقدس دیگر بی‌نیاز می‌کند. این خواننده ایرلندی صفحه جدیدی با نام جدید خود «Shuhada Davitt» در توئیتر باز و تصویر با حجاب خود را در آن منتشر کرد. وی در محل عکس شخصی خود در صفحه خود عبارت «حجاب بر تن کن» (Wear Hicab) را درج کرده است. این خواننده در کنار عکس باحجاب خود عبارت «شادمانم» را نوشته است. او می‌گوید که این تصمیم او «نتیجه طبیعی سیر و سلوک هوشمندانه» بوده است و ویدئویی از خود در حال خواندن اذان منتشر کرده است.
بی‌بی‌سی درباره او می‌نویسد: اوکانر در سال ۱۹۹۹ در کلیسایی در لوردس فرانسه کشیش شده بود و کلیسای کاتولیک که به زنان اجازه کشیش شدن نمی‌دهد هرگز این مراسم را به رسمیت نشناخت. او ۱۰ آلبوم تکی داشته است و تابستان امسال اولین آهنگ خود را بعد از چهار سال به نام «مراحل طی شده» منتشر کرد. بنابر این گزارش موج اسلام‌گرایی پدیده‌ای است که پس از انقلاب اسلامی در غرب ایجاد شد و اقدامات رسانه‌ای پرحجم برای بی‌اعتبار کردن اسلام هرگز نتوانست این تقاضا در جامعه غرب را از بین ببرد. این موج به سرعت موجب شد تا سیاستگذاران غربی که ممالک خود را در وضعیت تهاجم فرهنگی گسترده می‌دیدند به تکاپو بیفتند و سلسله اقداماتی با رویکرد اسلام هراسی در این جوامع کلید بخورد. تولید محصولات فرهنگی و هنری که در آن اسلام دینی خشن به نمایش درمی‌آمد یکی از این اقدامات بود. اوج این رویکرد را می‌توان در ماجراجویی خشنی، چون حادثه ۱۱ سپتامبر جست‌وجو کرد؛ ماجرایی که بهترین بهانه را به دست جرج بوش و جریان میلیتاریستی امریکا داد تا به منطقه خاورمیانه لشکرکشی کنند، اما این اقدامات نتیجه عکس داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
تبریک به خانم اکانر...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
با توجه به خروج مسلمانان از کشورهایشان و پناه بردن به غرب واسلام گریزی مسلمانان خصوصا در ایران ورود یکنفر زیاد قابل توجه نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
در محرم و صفر امسال چند نفر عرق دست ساز خوردن.چقدر تلفات عرق خوری دراین دو ماه داشتیم؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار