کد خبر: 933360
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
افشانی، شهردار تهران در حالی که مدت شهرداری‌اش به یک‌سال هم نرسید، باید برود. او بازنشسته است و با قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان، دیگر نمی‌تواند شهردار باشد.
افشانی، شهردار تهران در حالی که مدت شهرداری‌اش به یک‌سال هم نرسید، باید برود. او بازنشسته است و با قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان، دیگر نمی‌تواند شهردار باشد. در لیست بلندبالایی که شورای شهری‌های پایتخت برای انتخاب شهردار جدید (به عنوان پنجمین شهردار و سرپرست شهرداری تهران در یک سال پس از قالیباف) نوشته‌اند، عباس آخوندی، وزیر مستعفی مسکن و راه و شهرسازی در صدر است و بیشترین تعداد موافق را دارد. این در حالی است که در روز‌های گذشته خبر رسید که تعدادی از نمایندگان پی طرح شکایت از آخوندی هستند. حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس گفته که «جمعی از نمایندگان درحال تهیه و تنظیم شکوائیه‌ای برای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی هستند. اسناد متعددی درباره عملکرد آقای آخوندی دراختیار نمایندگان است که همین اسناد دلیل امضای طرح استیضاح وی توسط بسیاری از نمایندگان شد. اسناد را جمع‌آوری کرده و در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهیم تا دستگاه قضایی به اتهامات مطرح درباره آخوندی رسیدگی کند؛ امروز مردم شکایات متعددی از وزارت راه و شهرسازی به‌خصوص در حوزه مسکن دارند که وزیر باید پاسخگوی آن‌ها باشد.»
مشکل آخوندی برای شهردار شدن البته فقط این نیست. او از افشانی که به دلیل بازنشستگی باید برود، سه سال پیرتر است و از مرز بازنشستگی که ۶۰ سال است، عبور کرده است. از همه این موارد گذشته، یادآوری برف زمستان ۹۶ که دو روز همه راه‌های مواصلاتی تهران و حتی دو فرودگاه امام و مهرآباد را بست، کافی نیست تا روشن شود او نمی‌تواند شهردار خوبی باشد؟! ۲۵ سال است دنبال مسکن اجتماعی است و حتی یک آجر از آن شروع نکرده است! او چگونه می‌خواهد شهر تهران را اداره کند؟ از پروژه‌های ناتمام و یا هرگز شروع نشده مسکن و راه جواب این سؤال روشن است.
احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت می‌گوید که «تن‌ها دستاورد رویه کنونی شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید حاشیه، خبر و جنجال پیرامون مدیریت شهری است.» و بعد خبر عجیبی می‌دهد: «متأسفانه بسیاری از اشخاصی که نامشان بین گزینه‌های تصدی شهرداری تهران بود، از این موضوع اطلاعی نداشتند!»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
در کجای دنیا. .وزیری با اینهمه فرصت سوزی و خسارت..را ..بهمین سادگی رها میکنند ؟!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار