کد خبر: 934093
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور در اردبیل مرحله جدید توزیع سبد کالا ویژه مددجویان نهادهای حمایتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قاسم رحیمی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مرحله جدید توزیع سبد کالا ویژه مددجویان نهادهای حمایتی همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد تا از این طریق بخشی از نیازهای این خانوارهای تهیه و تامین شود.

وی افزود: به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه دومین دوره از توزیع سبد کالا در استان اردبیل را از 20 آبان‌ماه در سطح استان آغاز کرده و به خانوارهای هدف سبد کالا شامل برخی اقلام موردنیاز این خانوارهای ارائه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: مشمولان طرح می‌توانند برای دریافت بسته‌های غذایی به فروشگاه‌های زنجیره ای ازقبیل رفاه، اتکا، امکان، فرهنگیان و تعاون روستایی مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

رحیمی تصریح کرد: اقلام مورد نیاز از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، روغن، حبوبات و لبنیات بوده که در تحویل کالاها و اقلام حمایتی هیچ گونه مبلغ و یا کارمزدی از سوی فروشگاه‌ها دریافت نخواهد شد ومردم در صورت هرگونه تخلف می‌توانند موضوع را گزارش کرده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: تمامی فروشگاه‌های تحت قرارداد بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان به ارزش مجموع تراکنش‌های انجام شده اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: چنان چه تا کنون مشمولی اعتبار مربوط به مراحل گذشته را به هر دلیلی مصرف نکرده باشد، به صورت یکجا می‌تواند کل موجودی خود را در این مرحله خرید کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر