کد خبر: 934116
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
تیتر انتقادی روزنامه جوان، بخشنامه جنجالی «سایپا» را لغو کرد
روزنامه جوان در تیتر یک امروز خود گزارشی منتشر کرده و با انتقاد از سایپا نوشته است: «یکی‌بخر دوتاببر به‌سبک‌سایپا». دیگر رسانه‌ها نیز نسبت به این موضوع انتقاد کردند و در نهایت اعتراضات آن‌قدر شدت گرفت که سایپا مجبور شد تا با صدور بخشنامه‌ای جدید از دستورالعمل قبلی خود عقب‌نشینی و بخشنامه قبلی خود را که با قید فوریت ارسال شده بود، لغو کند!
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: شرکت خودروسازی سایپا در بخشنامه‌ای عجیبی از متقاضیان دو محصول پرفروش تندر۹۰ و ساندرو که ماه‌هاست از موعد تحویل محصولشان گذشته، اما تاکنون دعوتنامه برایشان صادر نشده، خواسته بود تا پراید و تیبا را به عنوان خودرو‌های جایگزین دریافت کنند! روزنامه جوان در تیتر یک امروز خود گزارشی در این باره منتشر کرده و با انتقاد از سایپا نوشته است: «یکی‌بخر دوتاببر به‌سبک‌سایپا». دیگر رسانه‌ها نیز نسبت به این موضوع انتقاد کردند و در نهایت اعتراضات آن‌قدر شدت گرفت که سایپا مجبور شد تا با صدور بخشنامه‌ای جدید از دستورالعمل قبلی خود عقب‌نشینی و بخشنامه قبلی خود را که با قید فوریت ارسال شده بود، لغو کند!

این در حالی است که در بخشنامه جدید هیچ توضیحی در خصوص وضعیت تحویل خودرو‌هایی که مدت‌هاست از موعد تحویل آن گذشته، نشده و این مسئله متقاضیان ساندرو و تندر ۹۰ را بیش از پیش سردرگم کرده است. در واقع بخشنامه جدید سایپا نه تنها کار عجیب این شرکت خودروساز را توجیه نکرده بلکه بی‌برنامگی گسترده در سطح مدیریت این شرکت را نشان داده است.

شب گذشته رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نگرانی مردم بابت تحویل خودرو‌های ثبت نامی و قیمت تمام شده آن‌ها گفته: «خودروسازان موظفند تعهدات خود را اجرا کنند و باید به قرارداد خود با مشتری پایبند بمانند.»
حال این سوال مطرح است که هدف سایپا از صدور بخشنامه یک‌روزه و جنجالی‌اش چه بوده است و با توجه به اینکه جایگزینی پراید و تیبا را به جای ساندرو لغو کرده، خودروی ساندرو برای تحویل به مشتریانش دارد؟ و اگر نه چه تصمیمی برای متقاضیان ساندرو که چشم‌انتظار تحویل خودروهایشان دارند گرفته است؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
بنده قربانی همین مو ضوع هستم جوان آنلاین درصورتیکه تمایل دارید بنده میتوانم انبارهای مخفی سایپا که مملو از خودرو میباشد را به شما نشان دهم شاید مرحمی باشد برای زخم های مردم-09334328975
مهدی معمر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
سلام.واقعا اگه ندارن چرا تا اردیبهشت ۹۷ثبت نام کردن.چرا تو بازار هنوز دارن آزاد میفروشن.ما طی این ثبت نام چند بار باید افزایش قیمت داشته باشیم.اینا میخان دونفر هم که انصراف دادن برن تو بازار آزاد بفروشنش.خجالت آوره بخدا.تو کل دنیا تکه این کار.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار