کد خبر: 934178
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مستند‌های «کسر الحدود» و «ارباب جنگ» در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران می‌شود.
مستند‌های «کسر الحدود» و «ارباب جنگ» در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران می‌شود.
وحید فراهانی کارگردان و مستندساز در گفت‌وگو با فارس، درباره حضورش در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با دو مستند «کسر الحدود» و «ارباب جنگ»، گفت: «کسر الحدود» به معنای شکستن مرزهاست و به تقابل جبهه مقاومت و امریکا در منطقه و حمایت غرب از گروه تروریستی داعش می‌پردازد. در بخشی از این مستند، به عملیاتی هم که شهید حججی و شهید قمی در آن به شهادت رسیدند، پرداخته شده است.
فراهانی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ساخت این مستند، به هجمه‌هایی برمی‌گردد که از سوی داعش در رسانه‌ها ایجاد شده بود و مردم تصور می‌کردند داعش آنقدر قدرت دارد که از ما تلفات بگیرد و نیرو‌های ما را اسیر کند، اما واقعیت اینگونه نبود و رزمندگان ما تلفات فراوانی را به داعش وارد کردند.
این مستندساز عنوان کرد: مستند «کسر الحدود» تا امروز از شبکه‌های خبر، مستند و ۳ سیما روی آنتن تلویزیون رفته است، اما در زمان‌های خوبی پخش نشده که امیدوارم به شکل شایسته‌ای در جشنواره عمار دیده شود.
وی درباره دیگر اثری هم که برای حضور در جشنواره عمار درنظر گرفته است، اظهار داشت: مستند «ارباب جنگ» در زمان ۲۸ دقیقه ساخته شده است و به نقش امریکا و پهپاد‌های آن‌ها و کمک‌هایی که به داعش می‌کنند، می‌پردازد. این اثر در اوایل سال جاری ساخته شده است و در آن، می‌بینیم امریکا به رغم اینکه به صورت کامل داعش را رصد می‌کند، اما هیچ اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار