کد خبر: 934720
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
تیم‌های عراقی بعد از ۱۰ سال حضور در AFC CUP سرانجام به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.
 
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل

جوان آنلاین: فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تا چند هفته دیگر، مرحله پلی‌آف خود را آغاز می‌کند. در این مرحله سهمیه تیم‌های ایرانی نسبت به دوره قبل کاهش یافت و به ۲+۲ رسید. این در حالی است که فصل قبل سهمیه فوتبال ایران ۳+۱ بود. در واقع محرومیت عراقی‌ها به خاطر امنیت باعث شده بود سهمیه ایران ۳+۱ باشد.

در نهایت با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های عراقی بعد از ۱۰ سال حضور در سطح پایین‌تر رقابت‌ها، به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. الزورا به عنوان قهرمان در مرحله گروهی حاضر خواهد بود و نیروی هوایی نیز دومین تیم عراقی است که از مرحله پلی‌آف در این رقابت‌ها حاضر می‌شود. 

سال گذشته فوتبال ایران امتیاز ۷۸.۹۰۸ را در رده بندی داشت و بعد از امارات و عربستان در رده سوم غرب آسیا بود ولی در این دوره قطری‌ها توانستند به رده سوم صعود کنند و امتیاز ایران در این رده بندی که سهمیه کشورها بر اساس آن است به ۷۱.۸۵۱ کاهش یافت.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پنج‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود. حضور دو تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ) و استقلال (قهرمان جام حذفی) در مرحله گروهی قطعی است و تیم‌های ذوب آهن و سایپا باید با رقیبان خود در پلی‌آف دیدار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار