کد خبر: 934768
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
میراث فرهنگی گلستان
احمد گلچین دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی همزمان با جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام زمین در ۱۳۶ غرفه در گلستان خبر داد
دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین گفت: نمایشگاه صنایع دستی استان‌های کشور همزمان با دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در ۱۳۶ غرفه در استان گلستان برپا می‌شود.

احمد گلچین اشاره به میزبانی استان گلستان از جشنواره بین‌المللی اقوام اظهارداشت: در بخش نمایشگاهی ۱۶۷ غرفه آماده ارائه خدمات است که از این تعداد ۱۳۶ غرفه برای صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۹ غرفه برای استان‌ها و ۴۷ غرفه برای استان گلستان اختصاص یافته و در نمایشگاه گنبدکاووس نیز تعداد ۸۷ غرفه صنایع دستی و ۲۰ غرفه سوغات در نظر گرفته شده است.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین همچنین اظهار کرد: ۲۰ گروه موسیقی آیینی استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سنندج، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و گلستان در این جشنواره به اجرای موسیقی و آیین‌های خود می‌پردازند.

گلچین گفت: به علت برگزاری جشنواره از دوره گذشته در ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس، از محل اسکان میهمانان و توان تشریفاتی در هر ۲ شهر چندین نوبت بازدید‌های مختلفی انجام شده و امکانات مورد نیاز میهمانان پیش‌بینی و تهیه شده است.

وی تاکید کرد: برای میزبانی شایسته از میهمانان این جشنواره همه سعی و توان خود را در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری به کار بسته‌ایم و امید داریم که مورد رضایت میهمانان و گلستانی‌ها قرار گیرد.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین افزود: این جشنواره ۲۹ آبان تا ۲ آذر ماه به مدت ۴ روز در شهرستان گرگان، کیلومتر ۴ جاده گرگان، آق قلا، محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و ۴ تا ۷ آذر به مدت ۴ روز در شهرستان گنبد کاووس، میدان بسیج، مجموعه ورزشی المپیک  برگزار می‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر