کد خبر: 934852
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
نشست مشترک روسای فدراسیون های کارگری و رزمی
جواد رمضی و محمود رشیدی در نشستی پیرامون همکاری های مشترک دو فدراسیون و مرتفع نمودن مشکلات حوزه ورزش های رزمی در بین کارگران برای گسترش و تعمیم این رشته ورزشی در جامعه کار و تلاش بحث و تبادل نظر نمودند.

جوان آنلاین: جواد رمضی و محمود رشیدی در نشستی پیرامون همکاری های مشترک دو فدراسیون و مرتفع نمودن مشکلات حوزه ورزش های رزمی در بین کارگران برای گسترش و تعمیم این رشته ورزشی در جامعه کار و تلاش بحث و تبادل نظر نمودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های کارگری، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری به همراه رئیس انجمن ورزش های رزمی کارگران و نایب رئیس فدراسیون در محل فدراسیون ورزش های رزمی با رئیس و دبیر فدراسیون ورزش های رزمی دیدار و گفتگو نمودند.
این نشست با محوریت بررسی مشکلات ورزش های رزمی در جامعه کار و تلاش و با هدف ارائه راهکارهای کارشناسانه در راستای رونق بخشی و تعمیم و گسترش ورزش های رزمی در خانواده بزرگ کار و تلاش تشکیل شد.
حمایت تمام قد فدراسیون ورزش های رزمی از ورزشکاران کارگر مهمترین دستاورد این نشست مشترک بود که با رویکرد جدید فدراسیون ورزش کارگری و اصلاح رویه های نادرست حوزه ورزش های رزمی کارگران در گذشته این مهم در فصل جدید همکاری های مشترک طی تفاهم نامه ای اجرا خواهد شد.
یکی دیگر از موضوعات مطروحه در نشست فوق مبحث حضور ورزشکاران کارگر در سبک های پنچاک سیلات، موی تای و سامبو بود که با پیشنهاد مسئولین ورزش های رزمی کشور بحث توسعه و ترویج آنها در جامعه کارو تلاش محقق خواهد شد.
موضوع آموزش محور دیگر این جلسه بود که در بخش داوری و مربیگری در خانواده بزرگ کار و تلاش تا کنون مغفول مانده یا کمرنگ بود، که بنا بر مذاکرات صورت گرفته این موضوع با ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه برای خانواده بزرگ کار و تلاش به زودی و با مجوزهای لازم و تحت نظر فدراسیون ورزش های رزمی شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود.
ورزش های رزمی در فدراسیون ورزش کارگری جزو پرمخاطب ترین رشته ها است که بخش عظیمی از مخاطبان این خانواده را به خود اختصاص داده که با انتصاب ستار خویی از ورزشکاران خوش نام رزمی کشور بعنوان ریاست انجمن رزمی کارگران وآغاز فصل جدید همکاری های مشترک شاهد، حضور پررنگ تر این رشته ورزشی و سبک های آن در جامعه کاروتلاش خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار