کد خبر: 934980
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
داوران فیلم‌های سینمایی مسابقه سینمای ملی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت معرفی شدند.
جوان آنلاين: اعضای هیات داوران این بخش را به این ترتیب معرفی کرد: محمد بزرگ‌نیا، مسعود جعفری جوزانی، حسین صابری، ابوالقاسم طالبی، محمدرضا شرف الدین، حسن خجسته، علی نصیریان
بر پایه این خبر، این هیات قرار است فیلم‌های سینمایی راه یافته به بخش مسابقه ملی این رویداد سینمایی را ارزشیابی و داوری نمایند. یادآور می‌شود فیلم‌های سینمایی این بخش: «اشنوگل» هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرنسری، «تنگه ابوقریب» بهرام توکلی، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی، «دایان» بهروز نورانی پور، «دریاچه ماهی» مریم دوستی، «ساحل امن» کرامت پورشهسواری، «سرو زیر آب» محمدعلی باشه آهنگر، «صدای منو می‌شنوید» صادق پروین حسینی، «کنجان چم» یاسمین نصرتی، «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان، «ماهورا» حمیدزرگرنژاد، «ویلایی‌ها» منیر قیدی
شایان ذکر است دو فیلم «امپراطور جهنم» پرویز شیخ طادی و «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا در این بخش به عنوان میهمان حضور دارند.
همه اعضای خانه سینما میهمان جشنواره فیلم مقاومت هستند/ امکان استفاده از برنامه‌ها با کارت صنفی
کامران ملکی اعلام کرد: همه اعضای خانه سینما میهمان این دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت هستند.
وی افزود: برابر تصمیم دبیرمحترم جشنواره، همه اعضای محترم خانه سینما با ارایه کارت نظام سینمایی (صنفی) خود میهمان کلیه برنامه‌ها و جلسات نمایش فیلم که از تاریخ ۶ تا ۹ آذر ماه در سینما‌های فلسطین و عصر جدید برپا می‌شود، خواهند بود.
مدیر بخش چهل سال سینمای مقاومت و کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اشاره به تنوع و کثرت برنامه‌ها و بخش‌های این رویداد سینمایی، خاطرنشان ساخت: با توجه به گستردگی بخش‌های جشنواره اعم از بخش‌های مسابقه و نمایش فیلم‌های سینمایی و مستند، همچنین، بخش‌های گفتمانی از قبیل: انتقال تجربه که با حضور اساتید: علی نصیریان، احمد رضا درویش و مسعود ده نمکی برپا می‌شود و نیز، کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها، نشست‌های پرسش و پاسخ و نقد و بررسی و ... به طور قطع، فضای قابل بهره برداری برای عزیزان صنوف فراهم گردیده است.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف از ۵ تا ۹ آذر ماه سال‌جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار