کد خبر: 935005
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
نماینده مردم ایذه در مجلس از وعده جهانگیری برای پداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 
جوان آنلاین: نماینده مردم ایذه در مجلس از وعده جهانگیری برای پداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراضات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به دلیل عدم پرداخت حقوق، گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکنون در این زمینه جلساتی را برگزار کرده و نامه‌هایی هم در این زمینه به مسئولان ذیربط ارسال کرده است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان و برخی دیگر از نمایندگان برای پیگیری و حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه تاکنون نامه‌ای به لاریجانی رئیس مجلس و همچنین نامه‌ای نیز به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد ارسال کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته استاندار با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور داشته، وی وعده داده که به زودی حقوق کارگران پرداخت و مشکلات آن‌ها حل شود.

خادمی با بیان اینکه در اداره برخی از شرکت‌ها از مدیران غیرفنی و غیربومی استفاده می‌شود، تأکید کرد: این مدیران عمدتا حس وفاداری و ادامه فعالیت این شرکت‌ها را ندارند و عمدتا توسعه این شرکت‌ها را متوقف می‌کنند که همه این سوء مدیریت‌ها در نهایت باعث بروز مشکل برای شرکت‌ها می‌شود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
اول اجازه میده ابروی ایران در دنیا برود بعدا تازه بفکر وعده میافتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار