کد خبر: 935101
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سفر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به منظور حضور در همایش زکات به سمنان خبرداد.

ابوذر حسین‌پور اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در نخستین برنامه از سفر دو روزه خود به استان سمنان با تعدادی از سنگرسازان بی‌سنگر استان سمنان دیدار و گفت‌وگو می‌کند .

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سمنان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی در دومین برنامه خود در استان سمنان در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی شرکت می‌کند .

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برگزاری همایش زکات در استان سمنان گفت: حجت الاسلام و المسلمین تقوی در همایش زکات حضور یافته و پس از آن نیز با تعدادی از خانواده‌های شهدای جهاد کشاورزی و همچنین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی دیدار می‌کند .

وی یادآور شد: دومین همایش استانی زکات در روز سی‌ام آبان‌ماه در سمنان برگزار می‌شود که در این همایش برترین‌های زکات استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و همچنین آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان تجلیل می‌شوند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر